// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

بازی کارتی سازندگان League of Legends با نام Legends of Runeterra معرفی شد

در جریان رویداد ۱۰ سالگی League of Legends، بازی کارتی Legends of Runeterra معرفی شد و وقایع آن در جهان LOL جریان دارد.

با عرضه بازی Hearthstone، خیلی از شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی به‌سراغ ساخت بازی‌های کارتی رفته‌اند و باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت رایت گیمز (Riot Games) سازنده و ناشر League of Legends هم به جمع سازنده‌های بازی‌‌های کارتی، پیوسته است.

در جریان رویداد ۱۰ سالگی League of Legends، رایت گیمز بازی کارتی Legends of Runeterra را معرفی کرد که یک بازی کاملا رایگان است و در جهان League of Legends هم روایت می‌شود. همچنین در ادامه مشخص شده است که Legends of Runeterra در سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر و مک عرضه می‌شود. رایت‌گیمز اعلام کرده که در بازی Legends of Runeterra از کاراکترهای LOL برای میز کارت‌ها استفاده شده است و هر شخصیت مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارد.

شرکت رایت‌گیمز در ارتباط با گیم‌پلی بازی می‌گوید:

Legends of Runeterra بر پایه نبردها پویا ساخته شده است؛ جایی‌که بازیکنان برای موفقیت باید از هوش، خلاقیت و استراتژی‌های متفاوتی استفاده کنند.

کاربران با پرداخت پول واقعی می‌توانند کارت‌های بازی را خریداری کنند یا اینکه با بازی کردن و گذر زمان، آن‌ها را ازطریق شاردهای داخل بازی به‌دست بیاورند. شارد به‌واسطه تجربه‌ی بازی کسب می‌شود. این در حالی است که تنها راه برای خرید سکه، پرداخت پول واقعی است. در ادامه مشخص شده است که تعداد مأموریت‌ هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که با انجام آن‌ها می‌توانند کارت‌های جدید را کسب کنند. درواقع با انجام این مأموریت‌ها XP دریافت می‌کنید که منجر به آزاد شدن کارت‌های جدید بازی می‌شود. همچنین بازی دارای مناطق مختلفی است که هر منطقه کارت‌های مخصوص‌به خود را دارد. ازاین‌رو کاربر می‌تواند تعیین کند که کارت‌های کدام منطقه را آزاد کند. 

هر هفته هم صندوق‌هایی به بازی اضافه می‌شود که کاربران ازطریق والت (Vault) می‌توانند آن‌ها را باز کنند. رایت گیمز دراین‌باره افزود:

با تجربه‌ی Legends of Runeterra، سطح والت بالاتر می‌رود و صندوق‌های داخل آن‌ هم ارتقا پیدا می‌کنند. ازاین‌رو باعث می‌شود تا تعداد کارت‌هایی که می‌توانید از هر صندوق دریافت کنید، بیشتر شود. به‌عبارتی کارت‌ها و صندوق‌ها هرکدام شانس این را دارند که به یک آیتم بهتر ارتقا داده شوند و در سطح ۱۰ یا بالاتر، یک قهرمان را دریافت می‌کنید.

بازی Legends of Runeterra دارای دسته‌ای از کارت‌ها به نام Wildcards است. بازیکنان می‌توانند این کارت‌ها را به هر کارت دیگری که می‌خواهند، تبدیل کنند. هر هفته تعداد محدودی از Wildcardها در فروشگاه بازی قرار داده می‌شود. رایت گیمز در این‌باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که شما راهی می‌خواهید که به‌واسطه‌ی آن بتوانید کارت‌های مخصوصی را کسب کنید. ازاین‌رو به‌جای صبر کردن و امتحان کردن شانس خود برای دریافت آن‌ها، می‌توانید ازطریق شاردها، پول واقعی و همچنین Wildcardها به کارت‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. در بازی Legends of Runeterra شما برای دریافت آیتم‌های تصادفی پول خرج نمی‌کنید. همچنین راه‌های متفاوتی برای کسب یک کارت وجود دارد و باتوجه‌به اینکه می‌خواهید چه نوع میز کارتی را بچینید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

یکی از مشکلات مربوط‌به بازی‌های کارتی، نحوه‌ی دریافت کارت‌ها و استفاده بیش از حد از پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. رایت‌گیمز به‌راحتی می‌تواند از Wildcardها به‌عنوان موردی پولساز استفاده کند، اما آن‌ها اعلام کرده‌اند که این مورد باعث می‌شود تا نتوانند نحوه دریافت کارت‌ها را آنطور که باید و شاید در اختیار کاربران خود قرار دهند. همچنین تیم سازنده اعلام کرده است که از علاقه‌مندان سر سخت به بازی‌های کارتی هستند و مشکلات را به‌خوبی می‌شناسند. ازاین‌رو به‌زودی مقاله‌ای را منتشر می‌کنند که سازوکار کامل دریافت کارت‌ها در Legends of Runeterra را توضیح می‌دهد.

در انتها مشخص شده است که پیش‌ ثبت‌نام Legends of Runeterra هم‌اکنون آغاز شده است و کاربران می‌توانند شانس این را داشته باشند که قبل از عرضه Legends of Runeterra، آن را تجربه کنند. پس از پیش ثبت‌نام می‌توانید پچ پیش‌نمایش Legends of Runeterra بلافاصله تجربه کنید و تنها تا تاریخ ۲۹ مهر ماه (۲۱ اکتبر) در دسترس است. دومین پچ پیش‌نمایش هم در ماه نوامبر عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده