// پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵

بازی Baldur's Gate 3 به‌ صورت رسمی معرفی شد

در جریان لایو استریم گوگل برای پلتفرم استیدیا، بازی Baldur's Gate 3 با انتشار یک تریلر سینمایی معرفی شد. این اثر برای پی سی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.

چندی پیش بود که تصویری از سوی استودیو لارین (Larian Studios)، خالق Divinity Original Sin، منتشر شد که عدد سه را نشان می‌داد. بعضی از هواداران حدس زدند که احتمالا بازی Divinity: Original Sin III معرفی خواهد شد، اما دیتا ماینرهای بازی‌های ویدیویی، با گشت‌وگذار در فایل‌های سایت لارین متوجه اسم Baldur's Gate 3 شدند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان لایو استریم گوگل برای پلتفرم گوگل استیدیا، بازی Baldur's Gate 3 با انتشار یک ویدیو سینمایی زیبا و هولناک معرفی شد. در واقع این بازی در جریان نمایش بازی‌های استیدیا نشان داده شد. در ویدیو سینمایی بازی، سربازی را می‌بینیم که ناگهان به یک موجود ترسناک تبدیل می‌شود. همچنین مشخص شد که بازی بالدورز گیت 3 در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. استودیو لارین در توضیحات این بازی اعلام کرده است:

بازی بالدورز گیت ۳ مرز‌های بازی‌های نقش آفرینی را جابه‌جا خواهد کرد و یک داستان و روایت داستانی غنی را ارائه می‌دهد. تصمیم‌های مهم، کاراکترهای همراه خاص و مبارزات به‌‌یادماندنی، از ویژگی‌های بازی Baldur's Gate III است. این بازی بزرگ‌ترین پروژه لارین تا به امروز خواهد بود و می‌توانید آن را در کنار دوستان‌تان یا به‌صورت تک‌نفره تجربه کنید.

بازی Baldur's Gate 3 جدا از Stadia برای پی سی هم عرضه می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نمایشگاه E3 2019 چه اطلاعات تکمیلی از این بازی در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده