نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

تعداد شرکت‌کنندگان نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 کمتر از سال گذشته بوده است

انجمن تهیه‌کنندگان ژاپنی سرگرمی‌های کامپیوتری با پایان TGS 2019 آمار و ارقام جالبی را از تعداد شرکت کنندگان این نمایشگاه به اشتراک گذاشت.

نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) رسماً به پایان رسید و به کار همایشی چهار روزه که به نمایش بهترین و برجسته‌ترین بازی‌های ویدیویی پرداخت، پایان داد. حال در میان اخبار بازی، انجمن تهیه‌کنندگان ژاپنی سرگرمی‌های کامپیوتری (یا به اختصار CESA) اطلاعات جدیدی را از تعداد شرکت‌کنندگان نمایشگاه TGS 2019 منتشر کرده است که نشان از رشد در برخی از حوزه‌ها و کاهش جزئی در بخش‌های دیگر دارد. جدولی که در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است، آمار و ارقام مربوط به این نمایشگاه را به نمایش در می‌آورد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، روزهای مربوط به کسب‌وکار، شرکت‌کنندگان بیشتری را نسبت به سال قبل به خود دیده است و در طرف مقابل، روزهایی که عموم افراد قادر به شرکت در آن بودند، نسبت به سال ۲۰۱۸ با کمی کاهش شرکت‌کننده همراه بوده است.

Tokyo Game Show 2019

انجمن تهیه‌کنندگان ژاپنی سرگرمی‌های کامپیوتری خصوصاً به رشد تعداد شرکت‌کنندگان در بخش کسب‌وکار نمایشگاه اشاره کرده است. این انجمن در این‌باره اظهار داشت:

سیستم همسان‌سازی تجارت TGS به‌تازگی بازسازی شده و شکل‌گیری ۱۴۹۶ ملاقات را به دنبال داشته است که این تعداد بیش از دو برابر سال گذشته است. این ثابت می‌کند که نمایشگاه توکیو گیم شو به‌عنوان یک مرکز تجاری در بازار بازی‌های بین‌المللی رشد کرده است تا نقش مهم‌تری را ایفا کند.

درحال‌حاضر، شما می‌توانید برخی از مهم‌ترین اخبار مربوط‌به نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 اعم از تریلر فوق‌العاده‌ی بازی Final Fantasy VII Remake، نمایش‌های بازی Death Stranding و البته اطلاعیه‌ی مربوط‌به بتای بازی Nioh 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده