نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳

یوجی ناکا، خالق سونیک سرگرم ساخت یک بازی اکشن است

یوجی ناکا، خالق سری محبوب سونیک، پس از گذشت یک سال از پیوستن به استودیوی اسکوئر انیکس در سال ۲۰۱۸، از کار روی بازی جدید خود خبر داد.

نام یوجی ناکا شاید برای بسیاری از گیمرها ناآشنا باشد، اما زمانی که متوجه می‌شوید که او خالق سری محبوب Sonic است، قضیه کمی متفاوت می‌شود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، خبر دارید که حدود یک سالی از زمانی که او از تیم تولید سونیک جدا شده و به استودیوی اسکوئر انیکس پیوسته است، می‌گذرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، یوجی به مناسبت فرارسیدن روز تولد خود، از پروژه جدید خود رونمایی کرده است.

از همه برای پیام‌های تبریک تولدشان تشکر می‌کنم. امروز من ۵۴ ساله شده‌ام. این واقعیت که تا زمان بازنشستگی چه تعداد بازی می‌توانم بسازم مشخص نیست. در حال حاضر اما در حال کار روی بازی اکشنی هستم و تمام تلاش خود را خواهم کرد که اکثر مردم از آن لذت ببرند.

او در ادامه نسبت به سال‌هایی که تا زمان بازنشستگی فرصت دارد ابراز نگرانی کرد. در نسخه ژاپنی توییتی که منتشر کرده است، او اعلام کرد که تنها نزدیک به شش سال تا آن زمان باقی مانده است. جالب است بدانید این نگرانی برای بسیاری از بازی‌سازان و کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، وجود دارد.

یوجی ناکا در سال ۲۰۰۶ به‌دلیل تمایل به تاسیس استودیوی شخصی خود به‌نام Prope از تیم سونیک جدا شد و پس از چندین سال سر از استودیوی Square Enix در آورد.

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات زیادی از بازی اعلام نشده است، به‌نظر می‌رسد ساخت آن فعلا در مراحل اولیه خود قرار دارد. اگر از طرفداران این بازی‌ساز هستید، لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده