// چهار شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵

استودیو Double Eleven به فرایند ساخت Minecraft Dungeons اضافه شد

به‌تازگی مشخص شده است که استودیو Double Eleven برای ساخت نسخه‌های کنسولی بازی Minecraft Dungeons وارد کار شده است.

شرکت‌های موجانگ و مایکروسافت روز به روز در حال توسعه‌ی بیشتر مجموعه محبوب Minecraft هستند. از تولید فیلم ماینکرفت و انتشار بازی برای تمامی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های بازی‌ای که می‌تواند به ذهن شما خطور کند، تا ساخت نسخه‌های فرعی جذابی مانند بازی Minecraft Earth و Minecraft Dungeons، همه و همه به موفقیت این بازی محبوب کمک کرده‌اند. جدیدترین بازی این مجموعه که Minecraft Dungeons نام دارد توسط یک گروه کوچک در حال ساخت است که قصد دارند اثری تولید کنند که با سبک و دنیای ماینکرفت مطابقت کامل داشته باشد. طبق جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که یک توسعه‌دهنده‌ی دیگر هم به فرایند ساخت این بازی اضافه می‌شود.

این توسعه‌دهنده‌ی جدید استودیو Double Eleven است که یک استودیوی انگلیسی است و در نقش یک شرکت پشتیبان وارد فرایند ساخت بازی Minecraft Dungeons می‌شود و تاکنون بازی‌های زیادی را پورت کرده است. برخی از بازی‌هایی که توسط این شرکت پورت شده‌اند شامل بازی Little Big Planet برای کنسول پلی استیشن ویتا، نسخه‌های کنسولی بازی Goat Simulator و بازی Crackdown 3 است. دلیل همکاری شرکت Mojang با این استودیو اطمینان از این امر است که بازی Minecraft Dungeons در روز انتشار برای کامپیوتر، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز عرضه شود. این استودیوی انگلیسی همچنین در ساخت محتوا و پشتیبانی از این بازی آنلاین هم سهیم خواهد بود. در ادامه شاهد بخش‌هایی از صحبت‌های دیوید نیشاگن، تولیدکننده اجرایی استودیو موجانگ، هستید:

ما از این‌که توانسته‌ایم یک یار کمکی در ساخت این بازی پیدا کنیم و برای ساخت و پشتیبانی از نسخه‌های کنسولی بازی روی آن‌ها حساب کنیم، بسیار خوشحال هستیم. ما همچنین از رشد پروژه‌ای که مشغول کار کردن روی آن هستیم بسیار خرسندیم و قطعا تخصص و تلاشی که استودیو Double Eleven در این زمینه دارد باعث افزایش کیفیت Minecraft Dungeons و در نتیجه رضایت کاربران و جامعه بزرگ ما خواهد شد.

Minecraft Dungeons

لی هاچینسون، مدیر ارشد اجرایی استودیو Double Eleven، از این همکاری ابراز خوشحالی کرده است و بازی Minecraft Dungeons را یک نقطه عطف می‌داند و به موفقیت آن بسیار امیدوار است. وی همچنین وعده معرفی بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری را نیز داد که قرار است به‌مرور توسط این شرکت معرفی شوند. بازی Minecraft Dungeons یک اثر نقش‌آفرینی است که قرار است در پاییز سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود و بازیکنان در آن قادر هستند به‌صورت تکی یا گروهی در قالب تیمی چهار نفره وارد بازی شوند. در جریان رویداد E3 2019 تریلر گیم‌پلی آن را در زومجی مشاهده کردید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده