نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱

سونی استودیو Insomniac Games، سازنده بازی Spider-Man را خریداری کرد [گیمزکام 2019]

با خریده شدن حق مالکیت استودیو اینسامنیاک گیمز توسط سونی، سازندگان بازی‌هایی مثل Spider-Man، Sunset Overdrive و Resistance از حالا به‌بعد فقط برای پلتفرم‌های سونی بازی خواهند ساخت.

حدود ۶ ساعتی می‌شود که افتتاحیه‌ی باشکوه گیمزکام 2019 برگزار شده است و مشغول دریافت اخبار و تریلرهایی کاملا جدید از بازی‌های مختلف و مطرح هستیم. درحالی که حدودا یک ساعت می‌شود که به‌حساس‌ترین و اصلی‌ترین نقطه از افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال رسیده‌ایم، در گوشه‌ای دیگر از صنعت بازی و خارج از کشور آلمان یک خبر مثل بمب صداکرده است و این خبر چیزی نیست جز خریده شدن استودیو اینسامنیاک گیمز توسط شعبه‌ی سرگرمی‌های تعاملی سونی!

این خبر به‌صورتی کاملا ناگهانی در اینترنت پخش شد و طی افتتاحیه‌ی گیمزکام هم توسط جف کیلی، مجری برنامه، هم تاییدیه‌ی آن را شاهد بودیم. باتوجه‌به‌خبر مورد بحث و در جریان آخرین اخبار بازی، از حالا به بعد استودیو اینسامنیاک گیمز، خالقان آثاری به‌شدت تحسین‌شده همچون Sunset Overdrive، Resistance، Ratchet & Clank و Spider-Man تنها برای پلتفرم‌های سونی از پلی‌استیشن 4 گرفته تا نسل‌های بعدی پلی‌استیشن بازی خواهد ساخت و نسخه‌های بعدی بازی‌هایی مثل Sunset Overdrive که پیش‌تر برای کنسول‌های مایکروسافت منتشر شده بودند، هرگز راهی پلتفرم‌های شرکت ردموندی نخواهند شد؛ یا به‌عبارتی دیگر، اینسامنیاک گیمز درکنار استودیوهایی همچون ناتی داگ، ساکرپانچ، گوریلا گیمز و بیشتر یکی از اعضای خانواده‌ی سرگرمی‌های تعاملی سونی است.

حالا باید صبر کنیم و ببینیم که آینده‌ی این همکاری به‌ساخت چه آثاری خواهد انجامید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده