// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Asphalt 9: Legends به صورت رایگان برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

بازی Asphalt 9: Legends به‌صورت Free-to-Play برای کنسول نینتندو سوییچ در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

سری Asphalt از شرکت گیم‌لافت یکی از بهترین سری بازی‌های ریسینگ موبایل محسوب می‌شود و نسخه جدید این سری یعنی Asphalt 9: Legends سال گذشته برای اندروید و آیفون و پی سی منتشر شد.

 درست قبل از مراسم E3، استودیو گیم لافت اعلام کرد که قصد دارد سری بازی‌های مسابقه‌ای Asphalt خود را به پلتفرم نینتندو سوییچ بیاورد. با اینکه بدو تولد این سری بازی با عرضه برای Nintendo DS آغاز شد، اما امروزه تمرکز این سری روی گوشی‌های موبایل و سیستم‌های عامل iOS و Android است. به‌تازگی Gameloft تأیید کرد که نسخه‌ی پورت شده‌ی بازی Asphalt 9: Legends برای Nintendo Switch در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر منتشر خواهد شد.

تاریخ ۱۶ مهر تاریخ بسیار مهمی برای بازی‌ها به نظر می‌رسد زیرا بازی‌های Concrete Genie ،The Alliance Alive HD Remastered ،Yooka-Laylee ،the Impossible Layer، Indivisible ،Trine 4: The Nightmare Prince و Asphalt 9: Legends همگی در یک روز منتشر خواهند شد. با وجود اینکه که نسخه نهایی بازی Asphalt 9: Legends رایگان خواهد بود، شما می‌توانید این بازی را پیش از تاریخ انتشار آن در Nintendo eShop پیش خرید کنید. همچنین Gameloft اعلام کرده است که برای بازی آنلاین نیازی به اشتراک Nintendo Switch Online نخواهید داشت.

بازی Asphalt 9: Legends شامل یک کمپین تک نفره، مسابقات مولتی پلیر هشت نفره و تعداد زیادی ماشین مختلف خواهد بود. علاوه‌بر این، نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی منحصراً شامل یک حالت مسابقه‌ی محلی چهار نفره به حالت اسپلیت اسکرین، مسابقات quick race آفلاین و آنلاین و یک عکس برگردان قرمز و آبی با الهام از رنگ کنترلر‌های Joy Con کنسول نینتندو سوییچ برای BMW Z4 LCI E89 نیز می‌شود.

Asphalt 9: Legends اکنون روی iOS ،Android و پی سی در دسترس است و در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده