// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۶

پشتیبانی از ایکس باکس لایو به سه بازی موبایل گیم لافت اضافه خواهد شد

پس از توسعه SDK موبایل مایکروسافت برای iOS و اندروید، سه بازی Asphalt 9: Legends ،Asphalt 8: Airborne و Dragon Mania Legends از ایکس باکس لایو پشتیبانی خواهند کرد.

در گذشته اعلام شد که مایکروسافت SDK موبایل خود را برای اندروید و iOS توسعه داده است و توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل به صورت رایگان می‌توانند از این SDK استفاده کنند. این ویژگی به بازی‌های ساخته شده اجازه می‌دهد تا از سرویس ایکس باکس لایو پشتیبانی کنند. بازیکنان با اجرای بازی‌های موبایل تحت ایکس باکس لایو می‌توانند از داخل بازی به حساب کاربری‌شان متصل شوند و به بخش‌هایی نظیر اچیومنت‌های بازی، امتیازهایی که تابه‌حال کسب کرده‌اند و ویژگی‌های دیگری دسترسی داشته باشند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، مایکروسافت و گیم لافت (Gameloft) سه بازی را معرفی کرده‌اند که از سرویس ایکس باکس لایو پشتیبانی خواهند کرد. در اواخر سال جاری سرویس ایکس باکس لایو به سه بازی Asphalt 9: Legends ،Asphalt 8: Airborne و Dragon Mania Legends اضافه خواهد شد. بازیکنان پس از انتشار آپدیت ایکس باکس لایو، می‌توانند اچیومنت‌های مخصوص به خودشان را دریافت کنند و در بخش آنلاین هم با دوستان‌شان تجربه‌ی بهتری را کسب کنند.

مایکروسافت سعی دارد سرویس Xbox Live را روی پلتفرم‌های مختلفی در دسترس گیمرها قرار بدهد. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا گسترش این سرویس می‌تواند به تجربیات کاربران کمک کند؟


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده