نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

قابلیت Photo Mode احتمالا به بازی Gears 5 بیاید

به گفته راد فرگوسن، احتمالا قابلیت عکاسی یا همان ویژگی محبوب Photo Mode راه خود را به بازی Gears 5 باز کند.

بازی Gears 5، اثر شوتر سوم شخصی است که توسط استودیوی The Coalition توسعه یافته است و ادامه‌ای برای سری بسیار محبوب Gears of War محسوب می‌شود. نسخه‌ی Ultimate Edition این بازی هفته‌ی گذشته به صورت دسترسی زودهنگام عرضه شد و این هفته، نسخه‌ی کامل این اثر در دسترس همگان قرار گرفت.

با اینکه این بازی از طرف منتقدان نقد‌های بسیار مثبتی را دریافت کرد، با این حال برخی از ویژگی‌های مورد انتظار در بازی وجود نداشتند که قابلیت محبوب عکس‌برداری از بازی یا همان Photo Mode یکی از آن‌ها است. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این قابلیت به زودی راه خود را به بازی Gears 5 باز خواهد کرد؛ چرا که طبق آخرین اخبار بازی، اخیرا راد فرگوسن (رییس استودیوی The Coalition و کارگردان بازی) در حساب کاربری توییتر خود به این موضوع اشاره کرده است. ماجرا از این قرار است که یکی از اعضای سایت IGN به نام داستین لگری در توییتر پستی منتشر کرده است با این مضمون که بازی گیرز 5 به قابلیت Photo Mode نیاز دارد. راد فرگوسن نیز در پاسخ یکی از میم‌های معروف اینترنتی را پست کرده است که در آن داستین را به صبوری دعوت می‌کند.

خیلی از طرفداران معتقد هستند که به دلیل وجود مناظر زیبا و گرافیک فنی شگفت‌انگیز بازی Gears 5، این قابلیت در زمان انتشار باید در بازی قرار می‌گرفت. با این حال، اشاره‌ی فرگوسن به این موضوع می‌تواند کمی خیال طرفدارن را راحت کند. بازی Gears 5 هم اکنون برای ایکس ‌باکس وان و پی سی در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید نقد زومجی از آن را از طریق این لینک و واکنش سایر منتقدان جهان به این اثر را نیز از طریق این لینک مطالعه کنید.

نظر شما راجع به بازی Gears 5 چیست؟ آیا آن را تجربه کرده‌اید یا قصد تجربه‌ی آن را دارید؟‌ نظر شما در مورد قرار نگرفتن قابلیت Photo Mode در زمان انتشار این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده