// چهار شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴

نسخه کالکتور بازی Devil May Cry 4 در جعبه پیتزا عرضه می شود

نسخه‌ی کالکتور بازی Devil May Cry 4: Special Edition معرفی شد و با شکل و شمایل خاصی روانه‌ی بازار خواهد شد. محتویات این نسخه از بازی در یک جعبه‌ی پیتزا قرار دارد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کپ‌کام موقتا می‌خواهد نسخه‌ی کالکتور این بازی را فقط در ژاپن عرضه کند و البته نکته‌ی جالب قضیه این است که تمام این محتویات آن در یک جعبه‌ی پیتزا قرار دارد. این نسخه برای هر دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. در این بسته یک کتاب تصاویر هنری، یک دیسک حاوی موسیقی‌های بازی وجود دارد و از همه جالب‌تر یک جعبه‌ی پیتزا هم نصیب شما می‌شود.

تصاویری از نسخه‌ی کالکتور بازی:

devil_may_cry_4_pizza_box_1 devil_may_cry_4_pizza_box_2

کپ‌کام هنوز عرضه‌ی این نسخه مخصوص را برای غرب تایید نکرده است. بازی Devil May Cry 4: Special Edition در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۳۹۴) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۲۴ ژوئن (۳ تیر۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر می‌شود.

بازی Devil May Cry 4 در سال ۲۰۰۸ برای پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده بود و اکنون سازندگان بازی در نسخه‌ی بهبود یافته علاوه بر تغییرات و بروزرسانی جلوه‌های گرافیکی و همچنین افزایش میزان نرخ فریم بازی(رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰)، تغییراتی هم در گیم‌پلی ایجاد کردند و شخصیت‌های قابل بازی جدیدی مانند لیدی، تریش و ورجیل هم به روند بازی اضافه کردند که باعث خواهد شد تجربه‌ای جدید برای بازیکنان به ارمغان بیاید.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده