// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵

لیست میزبانان مسابقات DreamHack Masters Malmo 2019 منتشر شد

مجموعه DreamHack لیست گزارشگران و مجریان مسابقات DreamHack Masters Malmo 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive را منتشر کرد.

ترس سرانتوس معروف به stunna قرار است برای چهارمین بار در یکی از رویدادهای مربوط به مجموعه DreamHack حضور داشته باشد که این دومین حضورش به عنوان مجری در این سری از مسابقات است. همچنین قرار است در زمان پخش زنده مسابقات شاهد حضور چاد برچیل، جیکوب وینش و کریستین چی باشیم که به عنوان کارشناسان برنامه معرفی شده‌اند. در این بین فرانکی وارد نیز به عنوان مصاحبه‌کننده رویداد حضور خواهد داشت.

DreamHack Masters Malmö 2019

هنری گریر و الکس ریچاردسون بعد از همکاری موفقی که در مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 داشتند قرار است باری دیگر به عنوان گزارشگران اصلی مسابقات کانتر استرایک حضور پیدا کنند. آندرس بلوم و جیسون اوتول نیز تماشاچیان آنلاین را روی کانال اصلی استریم همراهی می‌کنند و در کانال فرعی وینس هیل و داستین مورت وظیفه میزبانی از علاقه‌مندان ورزش الکترونیک را دارند.

لیست تیم‌های حاضر در مسابقات DreamHack

FURIA EsportsFnaticAstralisENCE
Natus VincereTeam LiquidFnaticNinjas in Pyjamas
Team VitalityNorthNRG EsportsOpTic Gaming
TYLOOبه زودیبه زودیبه زودی

مسابقات DreamHack Masters Malmö 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive قرار است از نهم مهر ماه (۱ اکتبر) شروع شود و به مدت شش روز میزبان شانزده تیم خواهد بود. مرحله اصلی مسابقات به میزبانی مالمو آرنای شهر مالمو برگزار خواهد شد که گنجایش بیش از ۱۳ هزار نفر تماشاچی را دارد. در بین تیم‌های حاضر در این رویداد نام تیم اول رنکینگ بازی کانتر استرایک یعنی تیم Liquid و تیم Astralis که اخیرا قهرمانی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 را به دست آورده است نیز دیده می‌شود که همین موضوع این رویداد را به یکی از جذاب‌ترین موارد سال ۲۰۱۹ تبدیل می‌کند.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده