نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

دیو باتیستا در بخش چندنفره‌ی Gears 5 حضور خواهد داشت

دیو باتیستا که از مدت‌ها قبل به حضور در فیلم Gears of War امیدوار بود، سرانجام در قالب یکی از شخصیت‌های بخش چندنفره‌ی Gears 5 ایفای نقش خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

طرفداران مجموعه بازی‌های Gears of War از مدت‌ها قبل با توجه به شباهت‌های دیو باتیستا به مارکوس فینیکس، شخصیت اصلی این مجموعه در انتظار دیدن او در فیلم Gears of War به‌سر می‌برند و خود باتیستا هم بارها از آرزوی خود برای ایفای نقش در فیلمی از این سری صحبت کرده است که آخرین مورد آن به یک ماه قبل برمی‌گردد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بالاخره باتیستا به Gears of War ملحق شده است، البته در قالب یکی از شخصیت‌های بخش چندنفره‌ی گیرز 5 (Gears 5).

باتیستا که مدتی قبل پس از شکست مقابل Triple H در جریان WrestleMania 35 از دنیای کشتی حرفه‌ای خداحافظی کرد، ساعاتی پیش خبر از حضور خود در بازی گیرز 5 داد و توییتی در این زمینه ارسال کرد:

بالاخره زمانش رسید! از روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) و پس از پایان WWE Clash of Champions می‌توانید با کاراکتر من در گیرز 5 مشغول بازی شوید.

استودیو کوالیشن (The Coalition) سازنده‌ی گیرز 5 هم بیانیه‌ای در مورد همکاری خود با ستاره‌ی WWE منتشر کرده است:

دیو مدت‌ها بود که از عشق و علاقه‌ی خود برای حضور در دنیای Gears of War صحبت می‌کرد و اکنون بسیار هیجان‌زده هستیم که از همکاری با او و شمایل معروفش در WWE داخل بازی گیرز 5 رونمایی می‌کنیم. دیو باتیستا در قالب یک اسکین مخصوص بخش چندنفره‌ی گیرز 5 وارد این مجموعه می‌شود و طرفداران کشتی حرفه‌ای و علاقمندان Gears of War می‌توانند در تمام بخش‌های چندنفره‌ از Horde و Versus تا Escape در نقش او بازی کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

باتیستا را می‌توان به‌نوعی با دواین جانسون ملقب به «راک» مقایسه کرد؛ کشتی‌گیری که وارد صنعت سینما شد و توانست موفقیت‌های زیادی به‌دست آورد. باتیستا هم بعد از حضور در مسابقات کشتی حرفه‌ای، به سمت بازی در فیلم‌های سینمایی آمد و هرچند در ابتدای کار خود دستاورد خاصی نداشت، ولی بازی در نقش درکس (Drax) در فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) برای او تبدیل به سکوی پرتابی شد تا خیلی زود به فردی محبوب بین دوست‌داران مارول تبدیل شود.

اکنون حضور او در گیرز 5 هم می‌تواند نقش تبلیغاتی مناسبی برای بازی ایفا کند؛ حضوری که راد فرگوسن رییس کوالیشن در مورد آن می‌گوید:

زمان زیادی طول کشید تا این اتفاق بیافتد، ولی بالاخره این کار انجام شد و واقعاً از برآورده شدن آرزوی دیو برای حضور در Gears of War خوشحالم. شمایل اسطوره‌ای باتیستا به‌شدت با دنیای Gears of War سازگاری دارد و اعضای کوالیشن هم برای تماشای قدرت‌نمایی او در نابودی Swarmها و پشت سر گذاشتن سایر چالش‌ها در بخش چندنفره‌ی گیرز 5 صبر و تحمل ندارند. دیو و تیم WWE در این راه کمک زیادی به ما کردند و امیدوارم که این تنها آغازی بر همکاری‌های بعدی ما باشد.

بازی گیرز 5 به‌زودی و در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) توسط مایکروسافت برای ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود؛ بازی‌ای که تا امروز با بازخوردهای خوبی از طرف اهالی رسانه و افرادی که آن را تجربه کرده‌اند مواجه شده و تعریف و تمجیدهای زیادی به دنبال داشته است.


منبع Bleacher Report
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده