نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اظهارنظر جدید دیو باتیستا در مورد احتمال حضور در فیلم Gears of War

دیو باتیستا در توییتی جدید اعلام کرد تمام سعی خود را کرده است تا در اقتباس سینمایی بازی ویدئویی Gears of War حضور داشته باشد، اما به نظر این اتفاق نخواهد افتاد.

تقریباً یک سال پیش بود که دیو باتیستا، بازیگر نقش شخصیت درکس در مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از علاقهٔ خود به حضور در اقتباس سینمایی بازی ویدئویی بسیار محبوب Gears of War سخن گفت. حال پس از یک سال وی در توییتی جدید اعلام کرد تمام سعی خود را کرده است تا در اقتباس سینمایی بازی ویدئویی Gears of War حضور داشته باشد، اما سازندگان اهمیتی به این موضوع نداده‌اند و به نظر نباید منتظر ایفای نقش این بازیگر در نقش شخصیت محبوب مارکوس فینیکس در اقتباس سینمایی بازی Gears of War شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) باشیم.

Dave Bautista

همان‌طور که می‌دانید کمتر از دو ماه تا عرضه بازی Gears 5 باقی‌مانده و این محصول استودیو کوالیشن (The Coalition) قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸) برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. از طرفی مراحل ساخت و تولید اقتباس سینمایی بازی Gears of War نیز در حال انجام است. این پروژه مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند و اواخر سال گذشته میلادی یود که نویسندهٔ فیلمنامه آن مشخص شد؛ اف. اسکات فریزر، نویسنده فیلمنامه Triple X: Return of Xander Cage (سه‌ایکس: بازگشت زاندر کیج)، فیلمنامه Gears of War را می‌نویسد. فیلم Gears of War تا امروز بارها دستخوش تغییرات متعدد شده است، به‌طوری که اولین اخبار در مورد ساخت آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و در ابتدا قرار بود شرکت سازنده‌ مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها)، یعنی شرکت نیولاین سینما (New Line Cinema) آن را تولید کند، ولی آن پروژه به‌جایی نرسید و سال‌ها بعد مایکروسافت از همکاری با شرکت یونیورسال پیکچرز برای تولید این اثر عظیم خبر داد.

مشکل اینجا است که شاید اصلاً شخصیت مارکوس فینیکس در فیلم حضور نداشته باشد و باتیستا برای هیچ‌وپوچ این اندازه تقلا می‌کند

در حال حاضر بازیگران این فیلم نیز معرفی نشده‌اند، اما باز با این حال بازیگرانی هستند که شدیداً علاقمند به بازی در اقتباس سینمایی Gears of War باشند و یکی از این اشخاص که همچنان امیدوار به حضور در این فیلم است، دیو باتیستا، کشتی‌گیر سابق و بازیگر کنونی سینمای هالیوود است. خیلی از طرفداران بازی نیز علاقمند هستند که وی نقش شخصیت مارکوس فینیکس را ایفا کند، البته مشکل اینجا است که شاید اصلاً این شخصیت در فیلم حضور نداشته باشد و باتیستا برای هیچ‌وپوچ این اندازه تقلا می‌کند.

راد فرگوسن، رئیس استودیو کوالیشن، چندی پیش در گفت‌وگو با سایت IGN به بحث در مورد فیلم Gears of War پرداخت و در بخشی از صحبت‌های خود چنین گفت:

این اثر در درجه اول باید یک فیلم سینمایی عالی باشد و در مراحل بعدی یک فیلم برگرفته از Gears of War. ما قصد داریم از زاویه‌ای به این فیلم نگاه کنیم که گویا در حال تولید اثری در یک دنیای متفاوت با بازی‌های این مجموعه هستیم؛ فیلمی که نه برپایه‌ٔ داستان بازی‌های Gears of War ساخته شود و نه تأثیری روی داستان بازی‌های بعدی این مجموعه بگذارد.

شاید دلیلی که سازندگان به حرف‌های دیو باتیستا پاسخی نمی‌دهند همین موضوع باشد که به‌کل با داستانی متفاوت طرفیم و شاید اصلاً شخصیت مارکوس در فیلم نباشد. احتملاً شخصیت‌های جدید و داستانی جدید برای اقتباس سینمایی Gears of War در نظر گرفته شده است و سازندگان برای جلوگیری از اسپویل شدن این موضوع و مجبور نشدن به دادن توضیحات بیشتر، بهترین تصمیم را این دیده‌اند که بی‌خیال پاسخ دادن به باتیستا شوند.

دیو باتیستا یکی از بازیگران پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما، یعنی فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی)، بله، نه فیلم Avatar (آواتار) بود و در این فیلم با بازیگرانی چون کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و تسا تامپسون همبازی بود. این فیلم تا این لحظه فروشی ۲.۷۹۱ میلیارد دلاری در گیشه داشته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده