نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵

زمان دقیق انتشار و پری لود بازی Borderlands 3

استودیو گیرباکس، در فاصله تقریبا ۱۰ روز مانده به انتشار بازی Borderlands 3 اطلاعاتی از زمان فراهم شدن امکان پری لود آن ارائه کرد. 

یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی که اواخر تابستان امسال منتشر می‌شود، Borderlands 3، جدید‌ترین ساخته استودیو گیرباکس است. اثری که مثل نسخه‌های قبلی خود قصد دارد تجربه‌ای سرگرم‌کننده در جهانی آخرالزمانی ارائه بدهد و بازهم طرفدارانش را در قالب حالت تک‌نفره یا Co-Op ساعت‌ها مشغول بازی کند. حال در فاصله ۱۰ روز مانده به انتشار بازی، گیرباکس اطلاعاتی از زمان در دسترس قرار گرفتن امکان پری لود بازی و همینطور ساعت دقیق انتشار آن ارائه کرده است. 

پری لود به قابلیتی گفته می‌شد که از طریق آن خریداران نسخه دیجیتالی بازی چند روز مانده به انتشار می‌توانند دانلود بازی را آغاز کنند تا بلافاصله پس از انتشار بازی تجربه آن را آغاز کنند. به‌گفته سازندگان ساعت دقیق انتشار بازی به وقت ایران و روی پی‌سی و کنسول ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۲۲ شهریور خواهد بود و دقیقا از ۴۸ ساعت مانده به این تاریخ، امکان پری لود بازی هم فراهم می‌شود. این ویژگی در مورد هر سه پلتفرم پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 فراهم است و با اینکه نسخه پی‌سی بازی در ابتدا در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود اما برخلاف برخی بازی‌های اخیر کاربران امکان دانلود بازی پیش از انتشار از طریق این پلتفرم را هم خواهند داشت. 

در تصاویر زیر هم می‌توانید ساعت دقیق انتشار بازی را در مناطق مختلف جهان مشاهده کنید که در برخی مناطق بین زمان انتشار نسخه پی‌سی و کنسولی کمی تفاوت وجود دارد:

Borderlands 3

Borderlands 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده