نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۷

فیل اسپنسر ساخت یک بازی استراتژی برای ایکس باکس وان را تایید کرد

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت که در حساب شخصی خود رابطه خوبی با کاربران دارد، اخیرا تایید کرده تیم بازیسازی آن‌ها در حال ساخت یک بازی استراتژی برای ایکس‌باکس وان است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

امروز زمانی که یکی از طرفداران در حساب شخصی اسپنسر در رابطه با احتمال عرضه یک بازی در سبک استراتژی برای ایکس‌باکس وان سوال کرد، وی در جواب این کاربر گفت یک بازی استراتژی برای کنسول نسل هشتمی آن‌ها در دست تولید قرار دارد.

اسپنسر در ادامه به طرفداران خود در کشور برزیل گفت «سعی می‌کند» در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برزیل حضور پیدا کند و با طرفداران خود و البته ایکس‌باکس وان در این نقطه زیبای جهان ملاقات کند.

پس از اعلام این دو خبر، یکی از طرفداران بحث داغ این روزهای صنعت بازی‌های رایانه‌ای را به میان کشید. همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، این روزها شایعاتی مبنی بر قرارداد همکاری جدید سونی و اکتیویژن برای تبلیغ بازی Call of Duty شنیده می‌شود. سال‌های زیادی است که اکتیویژن با مایکروسافت همکاری نزدیک دارد و تمام نسخه‌های اصلی سری پرطرفدار خود را روی کنسول‌های ایکس‌باکس تبلیغ می‌کند. زمانی که یکی از طرفداران از اسپنسر خواست در این رابطه صحبت کند، وی گفت:

متاسفم، عموما من در رابطه با این مسائل و قراردادهای همکاری خود زیاد صحبت نمی‌کنم.

اگر قرارداد تبلیغ بازی Call of Duty از مایکروسافت به سونی انتقال یافته باشد، این دومین باری است که مایکروسافت در این چندوقت اخیر در زمینه تصاحب تبلیغ بازی‌های بزرگ از سونی شکست می‌خورد. طی روزهای گذشته و در زمان معرفی رسمی بازی Star Wars: Battlefront، مطلع شدیم سونی با الکترونیک آرتز وارد قرارداد همکاری شده و بخش تبلیغات این بازی را مستقیما در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 کرده است.

xbox_one_vs_ps4

شاید اگر هنوز مایکروسافت قرارداد همکاری خود برای تبلیغ بازی Call of Duty را در دست داشت، اسپنسر به راحتی تمام این شایعات را رد می‌کرد، اما به هر حال تا زمان تایید شدن این خبرها نمی‌توان زیاد در رابطه با آن‌ها صحبت کرد.

این بحث‌ها را به کنار بگذاریم، اسپنسر در ادامه از طرفداران در رابطه با مشکلاتی که در آخرین بروز رسانی بازی Halo: The Master Chief Collection وجود داشت عذر‌خواهی کرد:

متوجه صحبت‌های شما هستم. بروز رسانی جدید دارای مشکلاتی بود و تیم ما در حال رفع آن‌ها است، از تمام شما عذرخواهی می‌کنم.

مدیر بخش ایکس‌باکس در انتهای صحبت‌های خود گفت ماه آینده بروز رسانی جدیدی برای برنامه ایکس‌باکس در ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود که خصوصیات جدیدی را به نرم‌افزار اضافه می‌کند.

پس از پایان این صحبت‌ها، به نظر شما این بازی استراتژی می‌تواند چه بازی‌ای باشد؟

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده