// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

بازی جدید مجموعه Resident Evil در نمایشگاه TGS 2019 به نمایش درمی‌آید

مطابق تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده، Resident Evil بعدی که در هفته‌های اخیر شایعه‌های زیادی را به خود اختصاص داده بود، بالاخره نُهُم سپتامبر سال میلادی جاری معرفی خواهد شد.

شرکت ژاپنی کپکام در اقدامی کاملا ناگهانی وب‌سایت یک بازی جدید و متعلق به خود را که برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی (ازطریق Steam) عرضه خواهد شد، افتتاح کرد. سایتی که از این بازی فعلا با اسم رمز «پروژه‌ی مقاومت» (Project Resistance) یاد می‌کند و تنها شایعه‌های مرتبط با نزدیک بودن زمان معرفی Resident Evil بعدی توسط کپکام و لوگوی آن که RE (مخفف Resident Evil) را با رنگ قرمز نشان می‌دهد، بازیکنان را نسبت به تبدیل شدنش به تازه‌ترین بازی فرنچایز مورد بحث مطمئن کرده‌اند. اثری که سازندگان تیزر تریلر آن را راس ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ خورشیدی به وقت ایران تقدیم مخاطبان می‌کنند و این‌چنین برای اولین‌بار از آن رونمایی می‌شود. هرچند که طرفداران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی Project Resistance باید تا نمایش مفصل آن در نمایشگاه Tokyo Game Show 2019 منتظر بمانند.

Project Resistance

به بیان بهتر کپکام اعلام کرده است که در چهار زمان مشخص‌شده، اعضای تیم سازندگان Project Resistance در غرفه‌ی این شرکت در محل برگزاری نمایشگاه توکیو گیم‌شو 2019 (تاریخ برگزاری: پنج شنبه، ۲۱ شهریور الی یکشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ شمسی) حاضر می‌شوند و گیم‌پلی بازی مورد بحث را به نمایش درمی‌آورند. طوری که اگر شخصی در ساعات ۰۸:۰۰ الی ۰۸:۴۰ روز پنج شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۳۰ الی ۰۸:۱۰ روز جمعه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۲۰ تا ۰۸:۰۰ شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ و ۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ یکشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ به وقت ایران به غرفه‌ی کپکام در این رویداد بزرگ برود، می‌تواند تجربه شدن بازی توسط سازندگان و گیم‌پلی آن را ببیند. همچنین تعداد بسیار محدود و مشخصی از مخاطبان ثبت‌نام‌کرده هم می‌توانند در همین رویداد به تجربه‌ی بازی بپردازند.

با اینکه رویداد TGS در اکثر مواقع توجهات زیادی از سوی مخاطبان غیرژاپنی را به خود جلب نمی‌کند، امسال تایید ارائه‌ی کامل‌ترین نمایش از گیم‌پلی بازی Death Stranding توسط هیدئو کوجیما در این رویداد، حضور بازی Cyberpunk 2077 در آن و رسمی شدن خبر معرفی قسمت بعدی Resident Evil در توکیو گیم‌شو 2019 تبدیل به سه نکته‌ای شده‌اند که نمایشگاه امسال را از این نظر متفاوت با سال‌های گذشته می‌کنند.

شما فکر می‌کنید Project Resistance همان RE8 است، در پایان نسخه‌ی کاملا بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 3 از آب درمی‌آید یا در اتفاقی کاملا متفاوت با انتظارات طرفداران، یک بازی آنلاین و چندنفره است که در دنیای «رزیدنت ایول» جریان دارد؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده