// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

آپدیت نسخه پی سی Wolfenstein Youngblood روی باس فایت‌ ها تمرکز دارد

جدیدترین آپدیت Wolfenstein Youngblood قدرت باس‌های بازی را کمتر می‌کند و تغییرات دیگری نیز در آن اعمال می‌کند.

همان‌طور که پیش‌تر نیز کمپانی بتسدا از انتشار یک به‌روزرسانی برای بازی Wolfenstein Youngblood خبر داده بود، حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین آپدیت این اثر شوتر برای نسخه‌ی پی سی منتشر شده است. در حال حاضر مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه زمانی قرار است برای نسخه‌های کنسولی بازی منتشر شود.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که این آپدیت در بازی اعمال می‌کند این است که باس‌های آن دیگر به اندازه‌ی قبل قوی نیستند و می‌توانید آن‌ها را راحت‌تر شکست دهید. یکی دیگر از تغییرات این است که اگر نوار سلامتی اشتراکی بازیکن به اتمام برسد، ۵۰ درصد از مهمات مجددا به شما بازگردانده خواهد شد تا بتوانید بهتر از خودتان دفاع کنید. یک‌سری نقاط ذخیره یا چک‌پوینت هم به مراحل برج و بخش مبارزه با محافظان برج اضافه خواهد شد. البته این نقاط تا زمانی که ماموریت‌های خود را در این نقاط به‌اتمام نرسانید، ظاهر نخواهند شد.

برخی دیگر از تغییراتی که در این آپدیت به بازی Wolfenstein Youngblood اضافه می‌شوند شامل تعدادی سلاح‌ مخصوص که تنها در بعضی از مناطق موجود خواهند بود، کاهش میزان سلامتی یا جان محافظان برج‌ها یا همان Tower Guardians، افزایش قدرت شات‌گان‌ها، پیستول‌های خودکار و سلاح‌های SMG است که تمامی این تغییرات موجب می‌شوند بازی کمی آسان‌تر شود و کسانی که پیش‌تر به واسطه‌ی سخت بودن از ادامه دادن آن صرف‌نظر کرده‌ بودند، مجددا به سمت بازی جذب شوند.

بازی Wolfenstein Youngblood در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ توسط کمپانی Bethesda منتشر شده و توانسته است در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کند. بخشی از نظر زومجی را در مورد این اثر در زیر مطالعه می‌کنید:

Wolfenstein: Youngblood قصد دارد خون تازه‌ای در رگ‌های مجموعه‌ای بدمد که راستش را بخواهید، آنقدر روی فرم و عالی است و نسخه قبلی‌اش آنقدر خاطره شیرینی در ذهن ما ثبت کرده است که نیازی به تغییرات زیاد ندارد. با این حال ریسکی که سازندگان کرده‌اند هرچند در مواردی یک قدم رو به عقب برای آن‌ها بوده، اما هنوز هم یانگ‌بلاد تجربه اکشن ارزشمندی است که از بازی کردنش، گرفتن سلاح‌های مختلفش در دست و زدن به دل انواع و اقسام دشمنان نازی آن پشیمان نخواهید شد و مخصوصا با توجه به قیمت مناسب بازی و امکان تجربه آن به شکل Co-Op، با اثری طرف هستیم که چند ساعتی می‌تواند شما و یکی از دوستان‌تان را سرگرم نگه دارد و صد البته یکی از بهترین گان پلی‌ها بین بازی‌های چند وقت اخیر را تقدیم‌تان کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده