نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸

بررسی نتایج روز ششم مرحله اصلی مسابقات The International 9

در روز پایانی مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 9 شاهد برگزاری دو دیدار «فینال براکت پایینی» و «فینال بزرگ» بودیم که تکلیف قهرمان این دوره از رقابت‌ها را پس از تمام فراز و نشیب‌هایی که شاهدشان بودیم، مشخص کرد. 

سرانجام روزی که تمام طرفداران انتظارش را می‌کشیدند، فرا رسید و در نهایت تکلیف قهرمان مسابقات سالانه The International 9 پس از تمام اتفاقات تلخ‌وشیرینی که در مراحل مقدماتی، گروهی و اصلی شاهدشان بودیم، مشخص شد. روز ششم و پایانی مرحله‌ی اصلی مسابقات با برگزاری دو دیدار «فینال براکت پایینی» و «فینال بزرگ» پیگیری شد که پس از دیدار اول این روز تیم PSG.LGD در رده‌ی سوم ایستاد و تیم‌های OG و Team Liquid در فینال رودرروی هم قرار گرفتند. در دیدار نهایی این روز که میان قهرمانان سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ مسابقات اینترنشنال برگزار شد، تیم لیکوئید در برابر تیم اوجی سر تعظیم فرود آورد و با نتیجه‌ی ۱-۳ مغلوب حریف شد. در این میان تیم OG که برای دومین سال پیاپی، با همان ترکیب سال گذشته و البته بدون باخت مقام قهرمانی را به دست می‌آورد، با دریافت جایزه بیش از ۱۵.۵ میلیون دلاری راهی خانه شد. از سایر اتفاقات مهم این روز می‌توان به اعلام خبر برگزاری مسابقات The International 10 در استکهلم، پایتخت کشور سوئد اشاره کرد. برگزاری اینترنشنال سال آینده در خارج از خاک امریکا نشان از این دارد که کمپانی ولو برای کلیه‌ی طرفداران بازی در مناطق مختلف ارزش قائل است و تمام تلاشش را برای راضی نگه داشتن آن‌ها به کار می‌بندد.

The International 9

در اولین دیدار روز ششم و نهایی مرحله اصلی شاهد تقابل تیم‌های نام‌آشنای PSG.LGD و Team Liquid بودیم که با نتیجه‌ی ۱-۲ به نفع تیم لیکوئید پایان یافت. تیم لیکوئید که رقابت در مرحله اصلی را از براکت پایینی آغاز کرد و در مسیر راه‌یابی به این دیدار از سد تیم‌های Fnatic ،TNC Predator ،Royal Never Give Up ،Evil Geniuses و Team Secret گذشته بود، از «فینال براکت پایینی» مقابل پی‌اس‌جی.ال‌جی‌دی هم سربلند بیرون آمد و به کار حریف چینی خود در رقابت‌ها پایان داد. تیم PSG.LGD پس از شکست در این دیدار در رده سوم ایستاد و با دریافت ۹ درصد از مجموع جوایز به خانه بازگشت. به این ترتیب تیم لیکوئید نیز با پشت سر گذاشتن PSG.LGD به رقیب تیم OG در فینال تبدیل شد و نشان داد که به این زودی‌ها خیال ترک تورنمنت را ندارد. با کسب این نتایج، قهرمانان سال‌های گذشته اینترنشنال در «فینال بزرگ» روبه‌روی هم قرار گرفتند. سهم تیم اوجی از بازی‌های این دیدار سه پیروزی و یک شکست بود که باعث قهرمانی آن‌ها در این دوره از رقابت‌ها شد. به دنبال پایان این دیدار، تیم OG که نام خود را برای دومین سال پیاپی به عنوان قهرمان مسابقات اینترنشنال به ثبت می‌رساند، با دریافت ۴۵.۵ درصد از مجموع جوایز مسابقات راهی خانه شد و ۱۳ درصد از مجموع جوایز به نایب قهرمان این دوره تعلق گرفت. شما می‌توانید نتایج روز ششم و پایانی مرحله اصلی مسابقات را در ادامه مشاهده کنید.

نتایج دیدارهای روز ششم و پایانی مرحله اصلی

تیمنتیجه‌ی دیدارتیمدیدار
PSG.LGD۲-۱Team Liquidفینال براکت پایینی
Team Liquid۳-۱OGفینال بزرگ

The International 9

مبلغ جایزه مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ تابه‌حال از مرز ۳۴.۲ میلیون دلار رد شده است که بدان معنا است که قهرمان و نایب قهرمان این دوره به ترتیب با دریافت بیش از ۱۵.۵ میلیون دلار و ۴.۴ میلیون دلار این تورنمنت را ترک می‌کنند. شما می‌توانید در جدول زیر به مشاهده تیم‌های برتر و جوایز اهداشده بپردازید.

تیم‌های برتر مسابقات اینترنشنال ۹ و جوایز اهداشده

رتبهتیممبلغ جایزه (دلار)درصد جایزه
اولOG۱۵.۶۰۴.۳۳۵۴۵.۵
دومTeam Liquid۴.۴۵۸.۳۸۱۱۳
سومPSG.LGD۳.۰۸۶.۵۷۲۹
چهارمTeam Secret۲.۰۵۷.۷۱۴۶
پنجم-ششمEvil Geniuses | Vici Gaming۱.۲۰۰.۳۳۴۳.۵
هفتم-هشتمRoyal Never Give Up | Infamous۸۵۷.۳۸۲۲.۵
نهم-دوازدهمVirtus.pro | TNC Predator | Newbee | Mineski۶۸۵.۹۰۵۲
سیزدهم-شانزدهمAlliance | Fnatic | Keen Gaming | Natus Vincere۵۱۴.۴۲۹۱.۵
هفدهم-هجدهمChaos Esports Club | Ninjas in Pyjamas۸۵.۷۳۸۰.۲۵
امسال نیز با پوشش تمام اخبار و نتایج مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۹ در وب‌سایت زومجی با شما همراه بودیم و بر این اساس شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی این تورنمنت از تمام اخبار مربوط‌به آن مطلع شوید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده