// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

دنیای بازی Cyberpunk 2077 کوچک تر از دنیای بازی Witcher 3 خواهد بود

تهیه کننده‌ی بازی Cyberpunk 2077 تایید کرد که اگرچه دنیای این بازی از نظر وسعت، کوچک تر از دنیای بازی Witcher 3 است اما از نظر تراکم فعالیت‌ها از دنیای بازی Witcher 3 بزرگتر خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 از استودیو CD Projekt RED یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. به‌تازگی اعلام شده است که بازی Cyberpunk 2077 از نظر بزرگی دنیای بازی، از آخرین ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی این استودیو یعنی The Witcher 3: Wild Hunt بزرگتر نیست اما از نظر تراکم فعالیت‌ها این کوچکتر بودن را جبران می‌کند.

ریچارد بورزیموسکی (Richard Borzymowski)، تهیه کننده‌ی بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با Gamesradar تأیید کرد که دنیای Cyberpunk 2077 اگرچه به خودی خود دنیای بزرگی دارد اما این دنیا به اندازه آخرین نسخه‌ی بازی Witcher بزرگ نخواهد بود و مانند یک شهر واقعی پر از فعالیت است. بنابراین درحالی‌که فضای مرده‌ی زیادی در بازی The Witcher 3 وجود داشت، بازی Cyberpunk 2077 از نظر نسبت تراکم فعالیت به فضا بسیار متراکم‌تر از بازی The Witcher 3 خواهد بود. او در ادامه گفت:

در بازی Witcher 3 ، ما دره‌ها و جنگل‌هایی بین شهرهای کوچک و بزرگتر مانند نوویگراد داشتیم. در بازی Cyberpunk 2077 شما به Night City که بخش اصلی تنظیمات این بازی است، می‌روید. این شهر در اصل کاراکتر خاص خودش است و برای ایجاد تصویری از یک شهر باورپذیر باید متراکم و پر از فعالیت باشد.

وجود فضاهای خالی در یک عنوان فانتزی قرون وسطایی، باورپذیرتر از یک شهر شلوغ با شرایط بد زندگی و لبریز از شهروندان است. درهرصورت، بازی Cyberpunk 2077 وقت زیادی را از زمان شما به خودش اختصاص می‌دهد. همچنین تایید شده است که این بازی در مراسم Tokyo Game Show امسال نیز حضور خواهد داشت.

بازی سایبرپانک 2077 در تاریخ ۲۸ فروردین ۹۹ برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پی سی، پلی‌ استیشن 4 و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده