نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بخش چندنفره احتمالا به Cyberpunk 2077 اضافه نمی‌شود [گیمزکام 2019]

با استناد به‌صحبت‌های رهبر بخش طراحی‌های هنری Cyberpunk 2077، اگر افزوده شدن بخش چندنفره به بازی با ماهیت آن جور درنیاید، تیم بازی‌سازی این کار را انجام نخواهد داد.

اگر طی این مدت اخبار بازی Cyberpunk 2077 را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که هفته‌ی آینده و در جریان رویداد PAX West، یک نمایش گیم‌پلی نسبتا طولانی از آنچه که طی این مدت به‌اصحاب رسانه از گیم‌پلی بازی نشان داده شده بود، به‌صورت کاملا عمومی و رسمی به‌تمامی گیمرها نمایش داده خواهد شد و اطلاعات کاملا تازه‌ای را از گیم‌پلی بازی به‌دست خواهیم آورد. تا آن زمان، بازی در گیمزکام 2019 هم محتویاتی را برای بازدیدکنندگان غرفه‌ی سی‌دی پراجکت درنظر گرفته و تا پایان بزرگ‌ترین رویداد ویدیوگیم‌محور سال واقع در کلن آلمان، احتمالا اخبار مختلفی از این بازی فوق‌العاده مورد انتظار را دریافت کنیم؛ خبرهایی مثل تایید عرضه‌ی آن برای گوگل استیدیا.

Cyberpunk 2077

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی و طی گفت‌وگوی خبرنگار یوروگیمر با رهبر تیم طراحی‌های مفهومی بازی، مشخص شد که احتمال اضافه شدن یا اضافه نشدن بخش چندنفره به‌‌‌بازی وجود دارد و اگر افزوده شدن چنین حالتی به‌بازی با ماهیت آن جور درنیاید، سی‌دی پراجکت این کار را انجام نخواهد داد. مارثه یونکرش (Marthe Jonkers) رهبر تیم طراحی‌های مفهومی در گفت‌وگو با یوروگیمر پیرامون اضافه شدن یا نشدن بخش چندنفره به‌بازی چنین گفته است:

امکان دارد بخش چند نفره با بازی جور درنیاید، بنابرین آن را به‌بازی اضافه نخواهیم کرد! ما هرگز سراغ خلق موردی نمی‌رویم که حداقل درحد و اندازه‌های استانداردهای سه‌گانه‌ی ویچر نباشد. من هنوز مطمئن نیستم که در آینده چه چیزی انتظارمان را می‌کشد ولی می‌دانم که تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا تمامی محتویات بازی در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شوند.

یک تیم ویژه برای تحقیق و توسعه پیرامون بخش چندنفره‌ی بازی تعیین شده اما تمامی اعضای سی‌دی پراجکت رد، روی خلق یک تجربه‌ی تک‌نفره‌ی باکیفیت متمرکز شده‌اند که در سال ۲۰۲۰ به‌دست گیمرها خواهد رسید. هنوز نمی‌توان گفت که بازی بدون بخش چندنفره یا همراه با حالت موردبحث در دسترس قرار خواهد گرفت؛ این موضوع فعلا در حال بررسی است.

یونکرش سپس به نحوه‌ی گسترش استودیو سی‌دی پراجکت رد از یک تیم ۲۰۰ نفره به‌یک تیم‌ بزرگ‌تر ۴۰۰ نفره پرداخت. وی در ادامه به‌این موضوع اشاره کرد که آن‌ها در CD Projekt RED سخت درتلاش هستند تا اثری را خلق کنند که بتوانید در آن کاراکتر مورد نظر خود را با ویژگی‌های شخصیتی خاص طراحی کنید و او را در یک داستان عظیم که هر پایانی برای آن ممکن است، دخیل کنید. «سایبرپانک 2077» در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی خواهد شد و تاریخ راه‌یابی آن به گوگل استیدیا هنوز مشخص نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده