نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵

آپدیت Beyond بازی No Man's Sky به‌صورت فیزیکی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

پس از انتشار به‌روزرسانی بزرگ بازی No Man's Sky به‌نام Beyond، قرار است نسخه فیزیکی آن نیز برای پلی استیشن 4 عرضه شود.

بازی بلندپروازانه و نوآورانه No Man's Sky در سال ۲۰۱۶ برای پی سی و پلی استیشن 4 و دو سال بعد آن برای ایکس باکس وان روانه بازار شد. بازی در زمان معرفی و پیش از عرضه، با نمایش تریلرهای مختلف و تبلیغات فراوان و هیجان‌انگیز خود، نوید یک اثر انقلابی را به گیمرها و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی داد؛ اما پس از انتشار، قضیه کمی تفاوت پیدا کرد و بازی به دلیل مشکلات و باگ‌های فراوان و فاصله زیادی که با تبلیغات و تریلر‌های خود داشت، نتوانست مورد مقبولیت گیمرها قرار گیرد و با نقدها و اعتراضات فراوانی از جانب منتقدین همراه شد. استودیوی هلو گیمز (Hello Games) به‌همین دلیل و با هدف رفع مشکلات بازی، به‌روزرسانی‌های متعددی را منتشر کرد که آخرین و بزرگ‌ترین آن، Beyond نام دارد.

در تاریخ ۲۳ مرداد (۱۴ آگوست) به‌روزرسانی Beyond رسما منتشر شد. این آپدیت علاوه‌بر اینکه بخش چند‌نفره را به بازی اضافه می‌کند، باعث می‌شود طرفداران بنابر خواسته‌ای که داشتند، بتوانند بازی را به‌صورت واقعیت مجازی نیز تجربه کنند. درواقع Beyond را می‌توان ترکیب سه به‌روزرسانی متفاوت دانست که در قالب یک آپدیت عرضه شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، شان ماری، خالق بازی No Man's Sky، رسما انتشار Beyond به‌صورت فیزیکی برای دارندگان پلی استیشن 4 را تایید کرد. دیسک این به‌روزرسانی قرار است در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) در امریکا و به فاصله یک روز پس از آن در اروپا منتشر شود.

شما نیز اگر بازی را تجربه کرده‌اید لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید که آیا هلو گیمز با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد بازی، توانسته تجربه تلخ زمان عرضه آن را از ذهن طرفداران و منتقدین پاک کند یا خیر؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده