// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

مجموعه Dignitas قرارداد تیم بانوان CS:GO خود را به مدت ۲ سال تمدید کرد

امیلی کاریدوی و هم تیمی‌هایش بعد از کسب چندین عنوان قهرمانی در مسابقات CS:GO قرارداد خود با تیم Dignitas را برای ۲ سال تمدید کردند.

مجموعه Dignitas بعد از چیزی حدود ۲ سال و نیم قرارداد تیم بانوان خود در رشته Counter Strike: Global Offensive را تمدید کرد. این مجموعه در تیر ماه سال ۱۳۹۵ بود که برای اولین بار تیم بانوان خود در رشته کانتر استرایک را معرفی کرد و با جذب استعدادهای غربی وارد میادین حرفه‌ای شد. مجموعه دیگنیتاس به عنوان یکی از حامیان بانوان در ورزش الکترونیک شناخته می‌شود که در کنار داشتن تیم بانوان در رشته کانتر استرایک از چندین استریمر محبوب نیز حمایت می‌کند.

تیم بانوان Dignitas جزو معدود مواردی است که تمامی بازیکنان اصلی آن را بانوان تشکیل می‌دهند. این تیم در سال‌های گذشته چندین دوره قهرمانی جهان را به‌دست آورده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب عنوان قهرمانی بخش بانوان مسابقات Intel Challenge Katowice در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اشاره کرد. لازم به ذکر است که این تیم در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ توانسته است عنوان قهرمانی فستیوال Girl Gamer Esports را نیز از آن خود کند.

Dignitas

بازیکنان فعلی تیم که بیشتر با نام‌های مستعار EMUHLEET ،Milk ،rain ،artStar و theia شناخته می‌شوند قرار است در تمامی رقابت‌های حرفه‌ای بازی CS:GO در فصل جدید شرکت کنند. امیلی کاریدوی معروف به EMUHLEET که از اواسط سال ۲۰۱۴ فعالیت حرفه‌ای خود در بازی Counter Strike: Global Offensive را شروع کرده است وظیفه رهبری تیم را در داخل بازی بر عهده دارد و ملیسا مونتورف ۲۰ ساله که با نام theia شناخته می‌شود در رقابت‌های قبلی به صورت میهمان این تیم را همراهی می‌کرد ولی هفته گذشته بالاخره قرارداد رسمی خود را با تیم امضا کرد و به مدت دو سال این تیم را همراهی می‌کند. لازم به ذکر است که دیوید گاریدو با نزدیک به پانزده سال تجربه در بازی کانتر استرایک همچنان به عنوان مربی تیم باقی می‌ماند.

تیم Dignitas اخیرا در مرحله اصلی مسابقات DreamHack Showdown Valencia 2019 حضور داشته است که بعد از شکست در مقابل تیم Beşiktaş Esports در جایگاه چهارم رقابت‌ها قرار گرفت. در حال حاضر این تیم برای شروع فصل جدید رقابت‌های ESEA League آماده می‌شود و به زودی در سیزدهمین فصل مسابقات Fragadelphia نیز شرکت می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده