// یکشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

تیم های G2 و Empire به فینال مسابقات Six Major Raleigh بازی Rainbow Six راه یافتند

فینالیست‌های مسابقات Six Major Raleigh 2019 بازی Rainbow Six Siege بعد از یک هفته رقابت مشخص شدند.

مسابقات Six Major Raleigh 2019 دومین رویداد Major بازی Rainbow Six Siege در سال ۲۰۱۹ است که با حضور شانزده تیم از سراسر جهان در حال پیگیری است. مجموع جوایز این رویداد ۵۰۰ هزار دلار است که به میزبانی شهر رالی در کارولینای شمالی برگزار می‌شود. مرحله اصلی رویداد در دو بخش گروهی و حذفی پیگیری شده است که بخش گروهی از روز دوشنبه ۲۱ مرداد شروع شد و طی سه روز به پایان رسید. هشت تیم برتر بخش گروهی راهی مرحله حذفی شدند که در نهایت تیم‌های G2 Esports و Team Empire توانستند با شکست رقبای خود به فینال رقابت‌ها راه یابند.

تیم G2 Esports تنها تیمی است که به صورت مستقیم به مسابقات Six Major Raleigh 2019 دعوت شده است. این تیم در مرحله گروهی با تیم‌های CYCLOPS athlete gaming ،Rogue و Team Secret هم‌گروه بود که با پایان این مرحله توانست به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله بعدی شود. در مرحله حذفی بازیکنان G2 با دو تیم ForZe و Team SoloMid روبه‌رو شدند که هر دو تیم را با نتیجه ۲:۰ درهم کوبیدند و در نهایت به فینال مسابقات راه یافتند.

Rainbow Six Siege Tournament

دیگر فینالیست مسابقات که به عنوان نماینده روس‌ها شناخته می‌شود بعد از قهرمانی در نهمین فصل لیگ حرفه‌ای بازی Rainbow Six Siege توانسته بود جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات Six Major Raleigh 2019 را کسب کند. این تیم در مرحله گروهی با تیم‌های PET Nora-Rengo ،MIBR و Team SoloMid هم‌گروه بود که بدون واگذار کردن امتیاز توانست در جایگاه نخست قرار گیرد و راهی مرحله حذفی شود. این تیم بعد از پیروزی در دو بازی نزدیک در مقابل تیم‌های FaZe Clan و Team Secret توانست جواز حضور در بازی فینال را کسب کند.

تیم‌های G2 Esports و Team Empire بایستی ساعت ۲۳:۰۰ امشب (یک‌شنبه ۲۷ مرداد) با یکدیگر روبه‌رو شوند تا قهرمان رویداد را مشخص کنند. با توجه به اینکه قهرمان رویداد جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد، می‌توان انتظار یک بازی جذاب را داشت. علاقه‌مندان به دیدن بازی فینال می‌توانند با مراجعه به کانال rainbow6 در توییچ، تمامی اتفاقات مربوط به روز آخر را دنبال کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده