// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸

توسعه بازی Dead Island 2 به استودیوی سازنده Homefront: The Revolution محول شد

به‌تازگی روند توسعه‌ی بازی Dead Island 2 به استودیو Dambuster محول شده است.

چند ماه پیش بود که استودیو تی اچ کیو نوردیک اعلام کرد که بازی Dead Island 2 هنوز در مراحل توسعه قرار دارد، اما اطلاعات زیادی از آن اعلام نکرد. به‌تازگی اخبار جدیدی از این بازی منتشر شده است که به‌نحوی نگران‌کننده به‌نظر می‌رسد. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی THQ Nordic به‌تازگی اعلام کرده است که ادامه‌ی روند توسعه‌ی این بازی به استودیو Dambuster، سازنده‌ی بازی Homefront: The Revolution واگذار شده است. از زمان معرفی بازی، در چند سال گذشته این سومین باری است که توسعه‌دهنده‌ی آن تغییر می‌کند.

در ابتدا قرار بود استودیو Techland توسعه‌ی بازی Dead Island 2 را برعهده بگیرد؛ پیش از آن‌که به سمت ساخت بازی Dying Light برود. پس از آن نیز به‌ترتیب استودیوهای Yager Development و Sumo Digital وظیفه‌ی توسعه‌ی این بازی ترسناک را برعهده گرفتند که البته دوام چندانی نیز نداشت و در نهایت این کار به استودیو Dambuster محول شد. وظیفه‌ی انتشار این اثر را نیز کمپانی Deep Silver برعهده دارد که پیش‌تر توسط تی اچ کیو نوردیک خریداری شده است.

در حال حاضر بازی Dead Island 2 به‌مدت پنج سال است که در حلقه‌ی توسعه‌دهندگان گرفتار شده است و فعلا خبری از تکمیل فرآیند ساخت آن نیست. بازی در رویداد E3 2014 معرفی شد و پس از آن توسط استودیوهای ذکر شده تحت توسعه قرار گرفت. در طول دهه‌ی گذشته، هیچ بازی‌ای به این میزان تغییر در توسعه‌دهنده را در کارنامه خود ثبت نکرده است. در حقیقت باید از این‌که بازی هنوز هم زنده است و به‌طور کلی لغو نشده است، خوشحال بود.

خوشبختانه این بار آخری است که توسعه‌دهنده‌ی بازی Dead Island 2 تغییر می‌کند و ظاهرا قرار است توسعه‌ی آن به‌طور جدی در برنامه قرار بگیرد تا بتوانیم در نهایت روزی شاهد انتشار بازی و رسیدن آن به دست طرفداران باشیم. بازی Dead Island 2 قرار است در نهایت و در تاریخی که هنوز اعلام نشده است، برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده