نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴

بازی GreedFall دارای چند پایان بندی مختلف است

علی‌رغم اینکه چیزی تا زمان عرضه بازی نقش آفرینی GreedFall نمانده، اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی آن منتشر شده است.

علاقه‌مندان به بازی‌های سبک نقش آفرینی احتمالا خود را آماده تجربه بازی GreedFall می‌کنند؛ اثری که در قرن هفدهم در جریان است و شما به‌عنوان شخصیت اصلی بازی وظیفه دارید علاجی برای بیماری‌ای که در حال نابود کردن دنیا است، پیدا و آن را درمان کنید. به فاصله چند روز مانده به انتشار بازی GreedFall، جان روسو، مدیر عامل استودیوی اسپایدرز (Spiders) در جدیدترین مصاحبه خود اطلاعات تازه‌ای از گیم‌پلی بازی و زمان لازم برای اتمام آن داده است:

افرادی که بازی را آزمایش کرده‌اند و حدود چهل ساعت مشغول تجربه آن بودند، توانسته‌اند علاوه‌بر ماموریت‌های اصلی تعدادی از ماموریت‌های جانبی بازی را نیز انجام دهند. طبق صحبت‌های آنها در صورت تمایل به اتمام تمام مراحل بازی، حدود پنج ساعت بیشتر زمان نیاز است. من فکر می‌کنم این مقدار زمان کاملا به گیمر بستگی دارد که چگونه بازی را انجام دهد و تا چه میزان از مراحل فرعی را طی کند؛ چراکه در بازی تعداد زیادی از آنها وجود دارد. اگر شما تنها مایل به اتمام ماموریت‌های اصلی بازی باشید، حدود سی ساعت زمان کافی است.

روسو در ادامه مصاحبه خود تایید می‌کند که بازی GreedFall پایان‌بندی‌های مختلفی دارد. به‌نظر می‌رسد در بازی هیچ پایان کاملا خوب یا بدی وجود ندارد؛ چراکه عوامل بازی تمایل داشتند داستان پیچیده‌تر شود و تصمیم‌هایی که در حین انجام آن می‌گیرید تاثیر مستقیمی در روند بازی داشته باشند:

بعضی از پایان‌بندی‌های بازی ممکن است از دید افرادی بد به‌نظر برسند بعضی نیز خوب؛ با این اتفاق مشکلی ندارم. ما می‌خواستیم در داستان بازی تفاوت‌هایی ایجاد کنیم تا تصمیم‌ها و انتخاب‌های ما به گیمر تحمیل نشود.

بازی GreedFall قرار است در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده