// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تیم ویلیتس از اید سافتور به استودیوی سازنده World War Z پیوست

تیم ویلیتس که پیش‌تر از استودیو اید سافتور جدا شده بود، حالا به‌عنوان مدیر ارشد خلاق استودیو سیبر اینتراکتیو شناخته می‌شود.

ماه گذشته بود که تیم ویلیتس، کارگردان پیشین استودیو Id Software، اعلام کرد که قصد دارد از این استودیو خارج شود. وی در آن زمان از مقصد بعدی خود سخنی به‌میان نیاورد؛ اگرچه حالا مشخص شده که حوزه‌ی فعالیت جدید وی کجا است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی و بنابه توییتی که وی منتشر کرده است، تیم ویلیتس به‌عنوان مدیر ارشد خلاق وارد استودیو Saber Interactive شده است که ساخت آثاری مانند World War Z و NBA Playgrounds را در کارنامه‌ی خود دارد.

وی علاوه‌بر اعلام این خبر که فعالیت خود را از اول ماه آگوست آغاز کرده است، گفته است که پست جدید او برای سرپرستی کردن و تحت نظارت داشتن دورنمای خلاق در پنج استودیویی است که متعلق‌به سیبر اینتراکتیو هستند. وی دلیل ملحق شدن خود را به این استودیو، کوچک‌تر بودن طبیعت آن عنوان کرده و گفته است:

من هیچ چیز بدی در مورد کمپانی بتسدا نمی‌گویم. من به آن‌ها علاقه دارم؛ اما تیم‌های کوچک‌تر هیجان‌انگیز و لذت‌بخش هستند. در این‌جا وقتی که کسی ایده‌ی خوبی داشته باشد، توجه همه به سمت آن معطوف می‌شود و اگر این ایده خوب نباشد، به‌سرعت آن را تغییر می‌دهیم.

در حال حاضر استودیو سیبر اینتراکتیو نقش کوچک‌تری در صنعت بازی‌های ویدیویی دارد که البته این موضوع در حال گسترش است. این استودیو با قدمتی نزدیک‌به ۲۰ سال، بازی‌هایی مانند World War Z را در کارنامه‌ی خود دارد که اخیرا فروش خوبی را تجربه کرده است. آن‌ها همچنین قرار است بازی Ghostbusters: The Video Game – Remastered را نیز به‌زودی منتشر کنند و به‌طور هم‌زمان در حال کار کردن روی نسخه‌ی سوییچ بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز هستند. با سمت جدیدی که تیم ویلیتس در این استودیو به‌دست آورده است، باید دید که این استودیو چه آثار جدیدی را در آینده رونمایی خواهد کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده