// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

شخصیت جدید بازی Jump Force با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی باندای نامکو در تازه‌ترین اقدام خود، تریلری از معرفی شخصیت جدید بازی Jump Force با نام Majin Buu منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلری از شخصیت Majin Buu که یکی از شخصیت‌های انیمه Dragon Ball Z است، رسما ورود این شخصیت را به بازی Jump Force اعلام کرد. این شخصیت قرار است به‌واسطه‌ی بسته الحاقی به بازی اضافه شود و تعداد شخصیت‌های Jump Force را که از انیمه Dragon Ball Z اضافه شده‌اند، افزایش دهد.

تریلر این شخصیت را که می‌توانید در میانه‌ی مطلب مشاهده کنید اگرچه کوتاه است، اما برای طرفداران این شخصیت درشت و دوست‌داشتنی جذاب خواهد بود. وی در این بازی دارای حرکت‌ها و ضرباتی مانند مشت‌های بسیار سنگین، ضربه با بدن و حرکت نمادین خود یعنی تبدیل شدن به شکلات است. اضافه شدن این شخصیت شاید بتواند باعث بازگشت کسانی به این بازی شود که به دلایل متعدد از جمله ایراداتی که در بازی به‌وجود آمده بود، آن را ترک کرده بودند. تلاش کمپانی باندای نامکو نیز در راستای زنده نگه داشتن بازی و احتمالا رفع ایرادات آن، امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد. شخصیت‌هایی که به‌واسطه‌ی DLC به این بازی اضافه شده‌ و می‌شوند، ادامه خواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

خبر اضافه شدن این شخصیت برای کسانی که علاقه‌ی خاصی به وی ندارند، شاید باعث بازگشت آن‌ها به بازی و بالا نگه داشتن تعداد بازیکنان آن نشود. برخی از این افراد انیمه Dragon Ball Z و برخی آرک‌های (فصل داستانی) آن را مورد نقد قرار می‌دهند و می‌گویند که این انیمه باید نهایتا پس از آرک موسوم‌به Cell به‌پایان می‌رسید. اما برخی نیز نظرات دیگری دارند؛ از جمله این‌که آرک Buu توانسته حس طنزگونه روزهای اول سری را دوباره زنده کند. به‌هر‌حال Majin Buu را می‌توان یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌ها دانست که طرفداران زیادی دارد.

بازی Jump Force در حال حاضر برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است و در بررسی زومجی نمره‌ی ضعیف ۵ را دریافت کرده است. نظر زومجی در مورد این بازی را در زیر مطالعه می‌کنید:

هرچند گرافیک جامپ فورس به شدت چشم‌نواز است، اما خشک بودن بیش از اندازه میان‌پرده‌های بازی،‌ ماموریت‌های خسته‌کننده و در نهایت تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی، باعث شده است تا با اثری متوسط و در مواقعی ضعیف روبرو باشیم. Spike Chunsoft نتوانسته چه در زمینه داستانی و چه در زمینه موسیقی خوب عمل کند و بازی بعد از چند ساعت به سرعت خسته‌کننده و تکراری می‌شود. اگر طرفدار مجموعه‌های شونن جامپ هستید، این بازی می‌تواند سرگرم‌تان کند، در غیر این صورت بهتر است پول خود را جای دیگری خرج کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده