// پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

نسخه Dark Edition بازی Call Of Duty: Modern Warfare شامل عینک دید در شب خواهد بود

به‌تازگی مشخص شده که نسخه Dark Edition بازی Call Of Duty: Modern Warfare شامل عینک‌های دید در شب خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه و ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران، استریم رونمایی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare آغاز می‌شود. اما پیش از آن و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، جزییات نسخه Dark Edition این بازی مورد انتظار مشخص شده که حاوی عینک‌های دید در شب است.

Call Of Duty: Modern Warfare

لئون هرلی، به‌عنوان شخصی که تصاویر این عینک‌های دید در شب را منتشر کرده است، گفته که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نیز پیش‌تر نسخه‌ی مخصوصی داشت که در آن نیز عینک دید در شب قرار داده شده بود. اگرچه هنوز قیمت رسمی این نسخه اعلام نشده است، اما با توجه به قیمتی که وب‌سایت گیم‌ استاپ برای لحظه‌ای منتشر و سپس آن را حذف کرد، احتمالا شاهد عرضه‌ی نسخه Dark Edition به‌قیمت ۲۰۰ دلار خواهیم بود. استودیو اینفینیتی وارد نیز در مورد این عینک‌ها توییتی ارسال و تصاویر آن‌ها را نیز منتشر کرده است که می‌توانید در طول مطلب مشاهده کنید. احتملا باید در جریان رونمایی از بخش چندنفره‌ی بازی Call Of Duty: Modern Warfare شاهد معرفی رسمی این عینک‌ها نیز باشیم.

Call Of Duty: Modern Warfare

انتظار می‌رود که در جریان این رونمایی، از تمامی ویژگی‌ها و جزییات بخش چندنفره‌ی بازی آگاه شویم؛ از آن‌جایی که اغلب طرفداران مجموعه Call of Duty را با بخش چندنفره هیجان‌انگیز آن می‌شناسند. پیش‌تر با حالت دو در مقابل دو موسوم‌به Gunfight این بازی آشنا شدیم؛ اما انتظار می‌رود در تاریخ ۱۰ مرداد ماه شاهد رونمایی از بخش‌های بیشتری از حالت چندنفره این بازی باشیم. پیش‌تر نیز استودیو Infinity Ward تایید کرده بود که قابلیت KillStreak یا همان کشتن‌های متوالی به این بازی بازمی‌گردد.

Call Of Duty: Modern Warfare

Call Of Duty: Modern Warfare که از نسخه قبلی بازی با همین نام که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، الهام‌گیری شده است، قرار است در تاریخ ۳ آبان ماه برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

نظرات خود را در مورد نسخه Dark Edition بازی و عینک‌های دید در شب موجود در آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده