// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

پورت‌ های سه نسخه اول Doom کاربران را مجبور به استفاده از حساب کاربری Bethesda.Net می‌کند

کاربران برای تجربه‌ی نسخه‌های پورت شده Doom، Doom II و Doom III، حتما باید به اینترنت متصل باشند و از حساب کاربری Bethesda.Net استفاده کنند.

شب گذشته بود که شرکت بتسدا (Bethesda) و اید سافتور (id Software)، به‌ترتیب ناشر و سازنده سری Doom، در جریان نمایشگاه کوئک کان با انتشار نسخه پورت شده Doom، Doom II و Doom III برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تمامی کاربران را شگفت‌زده کردند. البته به‌نظر می‌رسد کاربران برای تجربه این سه‌گانه پورت شده به حساب کاربری Bethesda.Net نیاز دارند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر با انتشار یک تصویر در صفحه کاربری خود اعلام کرده است که کاربران برای تجربه هریک از نسخه‌های پورت شده، باید ابتدا به حساب کاربری Bethesda.Net متصل شوند. به‌عبارتی در ابتدا حتما باید به اینترنت متصل باشید و وارد حساب کاربری خود شوید. همچنین اگر حساب کاربری بتسدا ندارید، باید یک حساب جدید بسازید. اگر جزو کاربرانی باشید که همیشه به اینترنت متصل هستند، این مورد شما را اذیت نخواهد کرد، اما اگر به اینترنت دسترسی ندارید و باید به‌صورت آفلاین بازی‌های خود را تجربه کنید، شاید این خبر خوبی برای شما نباشد.

بااین‌حال شرکت بتسدا از این ویژگی برای بازی‌های مدرن خود هم استفاده کرده است. برای مثال کاربران برای تجربه‌ی Wolfenstein: Youngblood هم ابتدا باید وارد حساب کاربری Bethesda.Net شوند. در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Doom


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده