// شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

فیل اسپنسر از عملکرد ضعیف بازی‌های انحصاری ایکس باکس در نسل هشتم باخبر است

فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبه‌ی خود به ضعیف بودن خروجی بازی‌های انحصاری خود در نسل هشتم اعتراف کرده است.

یکی از مواردی که کاربران بازی‌های ویدیویی را راضی نگه می‌دارد، عرضه‌ی بازی‌های با کیفیت است. در نسل هشتم، شرکت سونی بازی‌های انحصاری با کیفیت و سرگرم کننده‌ای را در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار داد. این در حالی بود که مایکروسافت نتوانست به‌خوبی این کار را انجام دهد و کاربران خود را راضی نگه دارد. مایکروسافت در نسل هشتم روی سرویس‌های گیمینگ و موارد دیگری تمرکز کرد تا قشر وسیع‌تری از مخاطبان بتوانند به بازی‌های ایکس باکس و سایر بازی‌های ویدیویی دسترسی داشته باشند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، به‌تازگی مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده است. وی در این مصاحبه به خروجی ضعیف بازی‌های Xbox در نسل هشتم اعتراف کرده است و در ادامه اعلام کرده که در آینده این بخش را تقویت خواهند کرد تا کاربران بتوانند بازی‌های با کیفیت‌تری را تجربه کنند. فیل اسپنسر دراین‌باره می‌گوید:

من به قدرت یک محتوای خوب فکر می‌کنم، هر روز چیزهای مختلفی را می‌بینم. تعدادی از کاربران، ایکس‌باکس خود را روشن می‌کنند و فقط به داشبورد کنسول خیره می‌شوند. کاربران کنسول خود را روشن می‌کنند تا بازی کنند و من فکر می‌کنم که داشتن بازی‌های انحصاری قوی، بدین معنی است که وقتی من به بازی‌های ایکس باکس فکر می‌کنم، مستقیم به سراغ بازی‌های با کیفیتی که عرضه شده‌اند، می‌روم. ما باید در این بخش تلاش بیشتری انجام دهیم. در سال‌های اخیر خروجی خوبی در بخش بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس نداشته‌ایم.

این در حالی است که فیل اسپنسر در دو سال اخیر مشغول خرید استودیوهای جدید و همچنین راه‌اندازی یک استودیو تازه بوده است و باید منتظر ماند و ببینیم در آینده استودیو‌های مایکروسافت چه مواردی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده