// جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

مرحله اصلی مسابقات Fortnite World Cup از امروز با مجموع جوایز ۳۰ میلیون دلار شروع می‌شود

ورزشگاه آرتور اش شهر نیویورک از امروز میزبان بهترین بازیکنان جهان در بازی Fortnite خواهد بود تا قهرمان رویداد Fortnite World Cup را مشخص کند.

بهترین بازیکنان جهان در فورتنایت از امروز در شهر نیویورک با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. کمپانی Epic Games در روزهای پیش رو اولین رویداد جهانی خود را برگزار می‌کند که تمامی بازیکنان حاضر در مرحله اصلی با حضور در مراحل مقدماتی به این مرحله راه پیدا کرده‌اند و بیشتر آن‌ها با بازی کردن در خانه خود به این دستاورد مهم رسیده‌اند.

با توجه به رقم قابل توجهی که بازیکنان برتر این رویداد دریافت خواهند کرد در ماه‌های اخیر برندهای مطرحی مانند FaZe Clan، Team Secret، Fnatic، Team Liquid، NRG Esports و Gambit Esports با جذب استعدادهای مناطق مختلف جهان و شرکت در مراحل مقدماتی جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرده‌اند. همین موضوع باعث شده است که ناشر و برگزار کننده مسابقات جام‌جهانی بازی فورت‌نایت در روزهای اخیر با انتشار محتواهای مختلف به معرفی بازیکنان حاضر در این رویداد بپردازد. برخی از بازیکنان حاضر در این مسابقات فقط چهارده سال سن دارند و در صورتی که عنوان قهرمانی را به‌دست آورند به عنوان جدیدترین میلیونرهای ورزش الکترونیک شناخته خواهند شد.

دانلود از آپارات

قبل از شروع مرحله اصلی مسابقات بازیکنان در ده رویداد هفتگی با یکدیگر رقابت کردند که پنج هفته مخصوص رقابت‌های بخش انفرادی و پنج هفته دیگر مخصوص تیم‌های دو نفره بود. نکته قابل توجه در مورد این رویداد جایزه‌ای بود که برای رقابت‌های هفتگی در نظر گرفته شده بود. بازیکنان برتر هر هفته شانس دریافت بخشی از جایزه یک میلیون دلاری را داشتند که جزو جذابیت‌های بخش انتخابی مسابقات بود.

مرحله اصلی رقابت‌های Fortnite World Cup قرار است به میزبانی ورزشگاه آرتور اش شهر نیویورک برگزار شود که بزرگترین ورزشگاه تنیس جهان است و بیش از ۲۳ هزار نفر تماشاچی را در خود جای می‌دهد. نکته قابل توجه اینکه تمامی بلیت‌های مرحله اصلی مسابقات قبل از شروع مرحله اصلی فروش رفته است و بازیکنان حاضر در این رویداد با سالنی مملو از علاقه‌مندان ورزش الکترونیک روبه‌رو خواهند بود. مرحله اصلی مسابقات قرار است به مدت سه روز به طول انجامد که پیش‌نمایش اولین روز رویداد از ساعت ۲۱:۰۰ امشب به وقت تهران شروع شود و تا بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت. فینال بخش دو نفره در دومین روز مسابقات برگزار می‌شود و فینال بخش انفرادی نیز در سومین روز پیگیری خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال Fortnite از آخرین اتفاقات رویداد با خبر شوند.

دانلود از آپارات

در دو بخش انفرادی و گروهی صد بازیکن به رقابت می‌پردازند که در هر دو بخش شرکت خواهند کرد. هر دو بخش گروهی و انفرادی در شش بازی پیگیری می‌شود و شرکت‌کنندگان بسته به جایگاه و مقدار فرگی که به دست آورده‌اند امتیاز دریافت می‌کنند. بازیکن یا تیمی که بعد از برگزاری آخرین بازی بیشترین امتیاز را کسب کرده است به عنوان قهرمان رویداد معرفی خواهد شد.

تقسیم امتیاز در بخش گروهی و انفرادی

هدفامتیاز
قرار گرفتن در جایگاه اول۱۰
قرار گرفتن در جایگاه دوم تا پنجم۷
قرار گرفتن در جایگاه ششم تا پانزدهم۵
قرار گرفتن در جایگاه شانزدهم تا بیست و پنجم۳
کشتن دشمن (هر یک فرگ)۱

مرحله آنلاین مسابقات با مجموع جوایز ۱۰ میلیون دلار پیگیری شد که به مدت ده هفته به طول انجامید و مرحله اصلی Fortnite World Cup قرار است با مجموع جوایز ۳۰ میلیون دلار پیگیری شود که این رقم مسابقات بازی فورت‌نایت را در جایگاه دوم بیشترین جایزه یک رویداد در بخش ورزش الکترونیک قرار می‌دهد. قهرمان هر دو بخش تیمی و انفرادی قرار است با جایزه‌ای ۳ میلیون دلاری راهی خانه شود و بازیکنی که در جایگاه صدم بخش انفرادی قرار گیرد جایزه‌ای ۵۰ هزار دلاری دریافت می‌کند. در سمت دیگر تیمی که در جایگاه آخر بخش گروهی قرار گیرد با جایزه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری از دور مسابقات خارج می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده