// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴

زمان برگزاری فینال مسابقات Evo 2019 مشخص شد

جوئی کوئلار، رئیس Evo، زمان برگزاری فینال مسابقات Evo 2019 را اعلام کرده است و Super Smash Bros Ultimate آخرین مسابقات را به خود اختصاص داده است.

مسابقات Evo 2019 هفته آینده‌ی آینده برگزار می‌شود. سیستم مسابقات بدین صورت است که روز اول و دوم مختص‌به بازی‌های گروهی، تاپ ۶۴ و تاپ ۳۲ است تا هشت بازیکن نهایی، در روز آخر با یکدیگر رقابت کنند. روز آخر معمولا به روز فینال مسابقات معروف است (البته اگر یک بازی تعداد بازیکنان کمی داشته باشد، در همان روز اول مسابقات فینال یا همان تاپ ۸ هم برگزار می‌شود). باتوجه‌به جدیدترین اخبار مسابقات، جوئی کوئلار، رئیس رویداد Evo، در حساب کاربری توییتر خود لیست زمان برگزاری مسابقات ایوو را منتشر کرده است.

نکته‌ی جالب توجه در لیست منتشر شده، این است که آخرین مسابقات به Super Smash Bros Ultimate اختصاص داده شده است. معمولا این جایگاه مختص‌به بازی‌ای است که بیشتری شرکت کننده را دارد. در سال‌های گذشته، Street Fighter این جایگاه را از آن خود کرده بود و در مسابقات امسال، شاهد حضور پررنگ بازیکنان حرفه‌ای سوپر اسمش برادرز آلتیمیت هستیم. ازاین‌رو مهم‌ترین جایگاه مسابقات فینال به این بازی داده شده است. به‌عبارتی Super Smash Bros Ultimate دارای ۱۵۰۰ بازیکن شرکت کننده بیشتر نسبت به Street Fighter V است.

جدا از این مورد، علاقه‌مندان بازی‌های Mortal Kombat 11 ،Soulcalibur VI ،Dragon Ball FighterZ ،Tekken 7 و Samurai Shodown دوست دارند عملکرد بازی مورد علاقه خود را در Evo 2019 مشاهده کنند. نکته‌ی جالب این است که سامورای شودان هیچ‌وقت نسخه‌ای نداشته است که در ایوو حضور داشته باشد و حال، حضور جدیدترین نسخه از این مجموعه در ایوو ۲۰۱۹ مورد هیجان‌انگیز و جالبی برای تیم سازنده و هواداران است.

در ادامه می‌توانید ترتیب نمایش بازی‌های فینال هر بازی در این دوره از مسابقات را مشاهده کنید.

روز جمعه ۱۱ مرداد ماه (دو آگوست)

  • بازی Soulcalibur VI

روز شنبه ۱۲ مرداد ماه (سه آگوست)

  • ابتدا بازی‌های فینال Under Night In-Birth برگزار می‌شود و در ادامه شاهد مسابقات بازی‌های دراگون بال فایترز، سامورای شودان و مورتال کامبت 11 هستیم

روز یکشنبه ۱۳ مرداد ماه (چهار آگوست)

  • ابتدا بازی‌های فینال BlazeBlue: Cross Tag Battle برگزار می‌شود و در ادامه شاهد مسابقات بازی‌های استریت فایتر V، تکن 7 و سوپر اسمش برادرز آلتیمیت هستیم


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده