نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی جدیدی برای بازی Dying Light در دست ساخت قرار دارد

با وجود اینکه بازی Dying Light 2 قرار است در بهار پیش رو منتشر شود، استودیو Techland کماکان در حال تولید محتوای جدید برای اولین نسخه از این سری است.

از آنجا که قرار است بازی Dying Light 2 در بهار بعدی منتشر شود، احتمالا پیش خود فکر می‌کنید که حالا استودیو Techland تمام تمرکز و نیرویش را روی این بازی گذاشته است تا این بازی در سر زمان تعیین شده منتشر شود. با این حال بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده، تایمون اسمکتالا، طراح ارشد Techland، در مصاحبه با وب سایت خبری Gameindustry.biz اذعان کرده است که تیم کوچکی در این استودیو هنوز مشغول به ساخت DLC برای نسخه‌ی اول این بازی هستند.

اسمکتالا در ادامه صحبت را به کمپین «۱۰ در ۱۲» این بازی کشاند؛ در طی کمپین «۱۰ در ۱۲»، این استودیو ۱۰ بسته‌ی الحاقی را طی ۱۲ ماه در سال ۲۰۱۸ برای این بازی منتشر کرد. اسمکتالا افزود که توسعه دهندگان Dying Light درست شب قبل از برگزاری مراسم E3 ملاقاتی با یکدیگر داشتند و درباره‌ی میل خودشان به انتشار محتوای بیشتر برای بازی اول سری Dying Light صحبت کردند.

اسمکتالا بیان کرد:

ما به دو دلیل به حمایت‌مان از این بازی ادامه دادیم؛ دلیل اول جامعه‌ی طرفداران‌مان بود و ما به این مسئله اعتقاد محکم داریم که آن‌ها نقشی اساسی برای انداختن نام Dying Light 2 بر سر زبان‌ها دارند. دلیل دوم این است که پشتیبانی از اثری مثل Dying Light برای مدت زمانی طولانی به ما این اجازه را می‌دهد که دیوانگی بیشتری به خرج دهیم، کمی بیشتر در بعضی موارد خلاق باشیم و به آزمایش کردن ایده‌های مختلف و عناصر گیم پلی جدیدی بپردازیم که هنوز به آن‌ها زیاد مطمئن نیستیم.

وی در ادامه افزود:

اگر ما ایده‌ی برای Dying Light 2 در ذهن داشته باشیم اما به آن مطمئن نباشیم، می‌توانیم به راحتی آن ایده را به کمک همین پشتیبانی از نسخه‌ی اول امتحان کنیم و به سبک سنگین کردن نتایج حاصل بپردازیم. ما می‌توانیم ببینیم چه چیزی مردم را به خود جذب می‌کند و چه چیزی دفع کننده‌ی آنان است.

شایان ذکر است که با انتشار محتوای جدید برای بازی Dying Light، شاهد روند رو به رشد فروش این بازی نیز بوده‌ایم. در این مصاحبه به این مسئله اشاره شده است که تعداد نسخه‌های فروخته شده‌ی این بازی در سال ۲۰۱۸ بیشتر از ۲۰۱۷ و در ۲۰۱۷ بیشتر از ۲۰۱۶ بوده است. از آنجایی که تیمی کوچک در حال کار روی بسته‌ی الحاقی جدید این بازی است، مشخص نیست که این بسته‌ی الحاقی در چه زمانی انتشار خواهد یافت.

Dying Light هم اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. Dying Light 2 در فصل بهار ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌هایی مشابه منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده