نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵

Metal Gear Solid V ،Residen Evil 4 و چهار بازی دیگر به‌سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

مایکروسافت به‌زودی ۶ بازی به سرویس ایکس‌باکس گیم پس اضافه می‌کند که در بین آن‌ها نام‌هایی چون  Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و The Banner Saga 3 به‌چشم می‌خورند. 

سرویس محبوب مایکروسافت یعنی Xbox Game Pass به‌لطف پشتیبانی مستمر و عالی این شرکت آمریکایی، این روزها به‌یک آرشیو کامل از بازی برای تمامی سلیقه‌ها تبدیل شده و برند ایکس‌باکس با اضافه کردن بازی‌های جدید و متنوع به‌این سرویس، غنای محتوایی آن را روز‌به‌روز بیشتر و بهتر هم می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مایکروسافت اضافه شدن ۶ بازی جدید به‌این سرویس را تایید کرد که در میان آن‌ها نام‌هایی بزرگ و جذاب را می‌توانیم ببینیم.

ابتدا سراغ بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برویم که از آثار بزرگ و تحسین‌شده‌ای است که تا پایان ماه جاری میلادی راهی نسخه‌ی کنسولی سرویس Xbox Game Pass خواهد شد. این بازی در تاریخ ۱۸ ژوئیه (۲۷ تیر) در دسترس دارندگان ایکس‌باکس وان قرار خواهد گرفت که اگر کنسول نام‌برده را در اختیار دارید و هنوز این بازی تحسین‌شده را تجربه نکرده‌اید، این بهترین فرصت است که آن را تجربه کنید.

درکنار پنجمین نسخه از مجموعه بازی‌های متال گیر سالید، دو بازی Night Call و The Banner Saga 3 را داریم که به‌ترتیب، امروز و فردا راهی سرویس مذکور خواهند شد. گفتنی است که بازی Night Call تنها برای نسخه‌ی پی سی و بازی The Banner Saga 3 برای هردو نسخه‌ی کنسولی و کامپوتر ایکس‌باکس گیم‌پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

در پایان، Resident Evil 4 و دو بازی دیگر یعنی For the King و Killer Instinct: Definitive Edition را داریم که در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) در دسترس دارندگان سرویس Xbox Game Pass قرار خواهند گرفت. به‌جز رزیدنت ایول 4 که فقط برای دارندگان ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده، دو بازی نام‌برده‌ی دیگر در سوم مرداد، در دسترس دارندگان نسخه‌های کنسولی و پی سی سرویس گیم‌پس قرار خواهند گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده