// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کاراکترهای بازی Man of Medan بیش از ۶۰ نوع مرگ مختلف خواهند داشت

کاراکترهای بازی Man Of Medan از استودیو سوپرمسیو گیمز بیش از ۶۰ نوع مرگ متفاوت خواهد داشت.

هنگامی که بازی Until Dawn از استودیو سوپرمسیو گیمز منتشر شد، یکی از ویژگی‌های اصلی که این بازی را از سبک‌های ماجراجویی داستان محور دیگر مانند سری TellTale و Dontnod متفاوت می‌کرد این بود که شخصیت ها از جمله شخصیت های اصلی، ممکن بود جان خود را از دست بدهند و بخشی از داستان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهند. بسته به نوع بازی هر بازیکن، امکان داشت چندین سکانس کلیدی بازی نیز برای آنان متفاوت باشد. به نظر می‌رسد که این ویژگی در دنباله‌ی معنوی این بازی یعنی بازی Man Of Medan از سری بازی‌های The Dark Pictures نیز وجود خواهد داشت.

روند بازی Man of Medan که در ژانر وحشت ساخته شده است، به انتخاب‌های شما در طول بازی بستگی دارد. داستان بازی در مورد شخصی است که با دوستان خود سوار بر یک قایق تفریحی به‌دنبال ماجراجویی در داخل بقایای یک کشتی درهم‌شکسته هستند و در این راه با موجودات و مسائل فراطبیعی دست و پنجه نرم می‌کنند. با وجود گیم‌پلی بسیار کوتاه این بازی، به‌دلیل پایا‌ن‌بندی‌های متفاوت آن و همچنین حالت‌های چند‌نفره متنوعی که در اختیار بازیکن قرار داده خواهد شد، ارزش تکرار آن زیاد است.

پیت سامول (Pete Samuels)، مدیر اجرایی این بازی، در مصاحبه ای در همایش GamesBeat اعلام کرد که علی‌رغم اینکه بازیگران بازی Man of Medan به طور کلی کمتر از بازی Until Dawn هستند، اما تعداد مرگ و میر این بازی بیش از ۶۰ عدد و بیشتر از بازی Until Dawn خواهد بود و همچنین حالت چندنفره‌ی آن بازیکنان را برای دوباره بازی کردن این بازی تشویق می‌کند. او در ادامه گفت:

بله، این بازی بسیار بزرگتر است و شامل محتویات بیشتری نیز می‌شود. ما گفتیم که تمام پنج کاراکتر می توانند زنده بمانند یا بمیرند اما به طور کل تعداد ۶۹ مرگ وجود دارد که برای دیدن همه‌ی آن‌ها باید حداقل هشت یا نه بار بازی را تکرار کنید. پایان بندی‌های متفاوتی برای این بازی وجود دارد و البته بازیکنان با حالت‌های مختلف بازی مانند Movie Night Mode ،couch co-op mode و shared story mode می‌توانند آن‌هارا تجربه کنند.

اولین بازی از این مجموعه، قرار است در تاریخ هشت شهریور برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی عرضه شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده