// چهار شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

تاریخ انتشار بازی ترسناک Man of Medan اعلام شد

استودیو سوپرمسیو گیمز و کمپانی باندای نامکو بالاخره تاریخ انتشار بازی Man of Medan را که در ژانر وحشت ساخته شده اعلام کردند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو سوپرمسیو گیمز و کمپانی باندای نامکو به‌تازگی تاریخ انتشار بازی Man of Medan را با انتشار تریلری اعلام کردند. این بازی که در ژانر وحشت ساخته شده و روند آن به‌گونه‌ای است که به‌شدت به انتخاب‌های شما در طول بازی بستگی دارد، قرار است در تاریخ ۳۰ ماه آگوست (۸ شهریور ماه) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.

بازی Man of Medan همان‌طور که گفته شد یک بازی ترسناک و روایت‌گونه است که در آن سیر تکاملی بازی به انتخاب‌های شما بستگی دارد و به جرات می‌توان گفت که تک‌تک انتخاب‌هایی که می‌کنید، در روند بازی و پایان آن موثر خواهد بود. داستان بازی در مورد شخصی است که با دوستان خود سوار بر یک قایق تفریحی در حال حرکت است. آن‌ها به‌دنبال ماجراجویی در داخل بقایای یک کشتی درهم‌شکسته هستند و در این راه با موجودات و مسائل فراطبیعی دست و پنجه نرم می‌کنند. تریلر زیبا و مرموز بازی Man of Medan را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که از نام اصلی بازی که The Dark Pictures Anthology: Man of Medan هست نیز پیدا است، در تاریخ ذکر شده شاهد انتشار نسخه‌ی اول از یک سری ترسناک روایی هستیم که قرار است بنا به گفته‌ی کمپانی Bandai Namco در هر سال دو نسخه از آن منتشر شود. همچنین و همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، این بازی و در کل مجموعه، توسط استودیو Supermassive Games به‌عنوان یک دنباله‌ی معنوی برای مجموعه‌ Until Dawn ساخته شده است. هردوی این مجموعه‌ها از داستان‌های ترسناک کلاسیک اقتباس گرفته شده‌اند و به‌همین واسطه طرفداران خاص خود را داشته و خواهند داشت.

بازی Man of Medan در حال حاضر برای پیش‌خرید قرار داده شده و کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، به یک بسته‌ی الحاقی با نام The Curator’s Cut دسترسی خواهند داشت که در حال حاضر تنها از طریق پیش‌خرید قابل دسترسی است و مشخص نیست که در چه تاریخی در آینده بتوان آن را به‌صورت جداگانه خریداری کرد. این بسته امکان بازی با شخصیت‌های بیشتر، داشتن حق انتخاب‌ها و روبه‌رو شدن با رموز بیشتر و همچنین مواجه شدن با پایان‌های بیشتری را برای شما درپی خواهد داشت. البته تمامی این موارد پس از به‌پایان رساندن بازی برای شما باز خواهند شد. بازی Man of Medan پیش‌تر و در سال ۲۰۱۸ بود که معرفی شد.

نظرات خود را در مورد این بازی و تریلر آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده