// دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

کارگردان The Division 2 از احتمال ساخت یک بازی داستان محور از این مجموعه می‌گوید

کارگردان سطح استودیو TT Games، در مورد ایده یک اسپین آف از The Division و تمرکز بیشتر روی بخش داستانی صحبت کرده است و کارگردان The Division 2 نظر کاربران را دراین‌باره پرسیده است.

The Division مجموعه‌ای است که کاربران آن را به‌خاطر روایت داستانی که دارد نمی‌شناسند، بلکه گیم‌پلی و المان‌های بازی است که آن را به یک مجموعه سرگرم کننده تبدیل کرده است. این در حالی است که با‌توجه‌به نیویورک و واشنگتن و اتمسفر دیویژن، سازندگان می‌توانند یک بازی داستان محور جذاب را خلق کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم اسپنسر، کارگردان سطح استودیو TT Games، در حساب کاربری توییتر خود در مورد یک اسپین آف داستان محور از The Division صحبت کرده است. وی اعلام کرده است که این اسپین آف می‌تواند داستان ماموری را روایت کند که پس از وقایع رخ داده در نیویورک، در حال بازگشت به خانه و دیدار با خانواده‌ خود است. همچنین وی در انتهای توییت خود حساب کاربری رسمی بازی و همچنین جولین جیریتی، کارگردان The Division 2، را هم تگ کرده است.

در ادامه جولین جیریتی با نقل قول گرفتن از این توییت خواستار دانستن نظر کاربران دراین‌مورد شده است. همچنین وی در ادامه به‌شوخی اعلام کرده است که به‌نظر نمی‌رسد این ایده، چیزی باشد که کاربران بخواهند علیه آن جبهه بگیرند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد مخاطبان علاقه‌مند به وجود یک اسپین آف داستان محور از سری The Division هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده