// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۰

تیم Vitality، دومین فینالیست مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی CS:GO

فینالیست‌های مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive بعد از شش روز رقابت مشخص شدند.

قهرمان مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive به‌زودی مشخص خواهد شد. بعد از شش روز رقابت نفس‌گیر بین بهترین تیم‌های مطرح بازی کانتر استرایک که برخی از آن‌ها جزو پرطرفدار‌ترین تیم‌های ورزش الکترونیک هستند، بالاخره فینالیست‌ها مشخص شدند. تیم لیکوئید بعد از اینکه توانست تیم NaVi را در هم کوبد و به عنوان اولین فینالیست رویداد معرفی شود، در بازی فینال روبه‌روی Team Vitality که تیمی فرانسوی است قرار گرفته است. بازیکنان تیم Vitality در مرحله حذفی مسابقات بازی‌های قابل توجهی را ارائه دادند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیبی قدرتمند برای تیم لیکوئید نام برد.

بازیکنان Team Vitality در اولین بازی خود در مرحله حذفی با تیم NRG Esports روبه‌رو شدند. در این بازی که در نقشه‌های Dust II و Mirage پیگیری شد تیم Vitality توانست در هر دو نقشه نتیجه ۱۶:۷ را ثبت کند و در یک بازی best-of-three راحت نتیجه کلی ۲:۰ را کسب کند و به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه یابد.

دانلود از آپارات

در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تیم قدرتمند Astralis منتظر بازیکنان Vitality بود. این بازی که از جذابیت بالایی برخوردار بود در سه نقشه Dust II ،Inferno و Overpass پیگیری شد. در اولین بازی نیمه‌نهایی شاهد بازی خوب تیم Vitality بودیم که توانست با نتیجه ۱۶:۸ دانمارکی‌ها را زمین‌گیر کند. ولی در بازی دوم بازیکنان استرالیس با کشاندن بازی به وقت اضافه توانستند با کسب نتیجه ۲۲:۱۹ بازی را به نقشه سوم بکشانند. ولی در بازی سوم Team Vitality با کسب نتیجه ۱۶:۹ تیم چهارم رنکینگ بازی کانتر استرایک جهان را راهی خانه کرد و جوایز حضور در فینال مسابقات ESL One: Cologne 2019 را دریافت کرد.

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان به دیدن بازی فینال مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد باخبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده