// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲

تیم سازنده Elder Scrolls Online از نیاز کاربران به کراس پلی باخبر است

ریچ لمبرت، کارگردان خلاق The Elder Scrolls Online، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که آن‌ها از درخواست کاربران برای اضافه شدن کراس‌پلی به این بازی باخبر هستند.

بازی The Elder Scrolls Online از زمان عرضه‌ی خود تا به امروز توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. استودیو زنیمکس آنلاین (ZeniMax Online Studios)، سازنده بازی الدر اسکرولز آنلاین، سعی کرده است با ارائه بسته‌های الحاقی مختلف نظیر Elsweyr، محتویات ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار بدهد. دراین‌میان یکی از مواردی که کاربران بازی خواهان اضافه شدن به The Elder Scrolls Online هستند، ویژگی کراس پلی است.

به این شکل بازیکنان می‌توانند در کنار دوستان‌ خود روی سایر پلتفرم‌ها، الدر اسکرولز آنلاین را تجربه کنند یا به‌واسطه‌ی پشتیبانی از پیشرفت مشترک در تمامی پلتفرم‌ها، می‌توانند روی پلتفرم‌های مختلف بازی محبوب‌شان را تجربه کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ریچ لمبرت، کارگردان خلاق The Elder Scrolls Online، اخیرا مصاحبه‌ی جدیدی را انجام داده است. در این مصاحبه وی در مورد بهبودها و المان‌های مختلف بازی صحبت کرده است.

در‌این‌میان زمانی که صحبت از کراس‌پلی و پیشرفت‌های یکسان در تمامی پلتفرم‌های بازی شد، لمبرت مورد خاصی را اعلام نکرد، اما گفت که استودیو زنیمکس آنلاین از محبوبیت این ویژگی در دنیای بازی‌ها باخبر است. وی دراین‌باره می‌گوید:

ما می‌دانیم که این موردی است که کاربران آن را می‌خواهند و روزبه‌روز اخبار و بیانیه‌های بیشتری را حول این موضوع شاهد هستیم. در حال حاضر برنامه‌ی خاصی برای این ویژگی وجود ندارد، اما [از وجود درخواست‌های کراس‌پلی برای بازی] باخبر هستیم.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا استودیو زنیمکس آنلاین در آینده از این ویژگی محبوب و کارآمد برای The Elder Scrolls Online استفاده می‌کند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده