// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

بسته الحاقی Forza Horizon 4 با محوریت برنامه Top Gear در دسترس قرار گرفت

در جریان بسته الحاقی Top Gear بازی Forza Horizon 4، هفت مرحله داستانی جدید به بازی اضافه می‌شود.

Top Gear (تخت گاز) یکی از برنامه‌های معروف تلویزیونی و شبکه BBC است که به‌واسطه‌ی محتویات و مجری‌های خود توانسته است هواداران زیادی را به‌خود جذب کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده است که به‌تازگی آپدیت رایگانی برای بازی Forza Horizon 4 منتشر شده است که در این به‌روزرسانی شاهد کراس‌آور میان Top Gear و بازی فورتزا هورایزن 4 هستیم. این بسته الحاقی اتومبیل‌های جدید و آیتم‌های تزئینی تازه‌ای را به بازی اضافه می‌کند.

محتویات Top Gear برای Forza Horzon 4 توسط کریس هریس، از برنامه Top Gear، روایت می‌شود و شامل هفت مرحله داستانی جدید است. همچنین در ادامه مشخص شده است که بازیکنان در جریان مراحل این بسته الحاقی می‌توانند لذت رانندگی با 1999 Lotus Elise، مدل تاکسی Austin، نسخه اصلاح شده Mercedes-Benz E-AT برنامه تاپ گیر، 65 Mini Cooper ،Porsche 911 GT2 RS ،G65 6x6 AMG و پرسرعت‌ترین تراکتور را که سرعت آن در گینس ثبت شده است، تجربه کنند.

بازیکنان با تمام کردن تمامی مراحلی که برای‌شان در نظر گرفته شده است، می‌توانند ماشین Mercedes-Benz E-AT و تراکتور ذکر شده را آزاد کنند. همچنین یک تی‌شرت هم به‌عنوان پاداش در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی Top Gear بازی Forza Horizon 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده