نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷

عبور فروش جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home از مرز 300 میلیون دلار؛ دومین فروش برتر روز 4 جولای

فیلم Spider-Man: Far From Home در سومین روز اکرانش توانست به فروش بسیار خوب خود ادامه دهد.

فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) اکرانش را با فروش ۳۹ میلیون دلار در روز سه شنبه آغاز کرد که این فیلم موفق شد رکورد بهترین افتتاحیه روز سه‌شنبه را که تا پیش از این به فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت انگیز) با افتتاحیه ۳۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۲ تعلق داشت، بشکند. همچنین دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) ۲۷ میلیون دلار دیگر در روز چهارشنبه فروش کرد تا بهترین عملکرد یک فیلم از دنیای سینمایی مارول در روز چهارشنبه را به خود اختصاص دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم به فروش موفق خود ادامه داده است. به نقل از ددلاین، فیلم Spider-Man: Far From Home در روز ۴ جولای که روز استقلال آمریکا است، ۲۵.۲ میلیون دلار دیگر فروخت تا مجموع فروش این فیلم در سه روز اول اکران به ۹۱.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

Spider-Man: Far From Home

در واقع فیلم Spider-Man: Far From Home دومین فروش برتر این روز را به خود اختصاص داده که در رتبه اول فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) قرار دارد که در واقع اولین روز اکرانش بود. در رتبه‌های بعدی انیمیشن Despicable Me 2 (من نفرت‌انگیز ۲) با فروش ۲۴.۵ میلیون دلار، فیلم The Amazing Spider-Man با فروش ۲۳.۳ میلیون دلار و فیلم Spider-Man 2 (اسپایدرمن ۲) با فروش ۲۱.۹ میلیون دلار قرار دارند. در حال حاضر فیلم Spider-Man: Far From Home بسیار فراتر از پیش‌بینی‌ها در گیشه ظاهر شده و اکنون پیش‌بینی‌های ۶ روز اول اکران این فیلم تا حدود ۱۷۳ تا ۱۸۰ میلیون دلار افزایش یافته و اکنون شانس زیادی برای یک میلیاردی شدن نیز دارد. طبق آمار جدید، فروش جهانی این فیلم در سراسر جهان به ۲۱۸.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرده تا فروش کلی آن از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور کند.

بدین ترتیب مجموع فروش فیلم Spider-Man: Far From Home تا پایان روز پنج شنبه به ۳۱۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده که طبق پیش‌بینی‌های جدید ممکن است تا روز یکشنبه به فروش ۵۰۰ میلیون دلار نیز برسد. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در ماجراجویی جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده