// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

کونامی برای افزودن فوتبال بانوان به eFootball PES 2020 برنامه‌ای ندارد

لنارت بابزین، مدیر اروپایی برند PES، در بیانیه اخیر خود اعلام کرده است که کونامی برنامه‌ای برای اضافه کردن تیم‌های بانوان به بازی eFootball PES 2020 ندارد.

جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۹ در حال برگزاری است و شاهد محبوبیت فوتبال بانوان بیش از پیش هستیم. ازطرفی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) از بازی FIFA 16، فوتبال زنان را وارد فیفا کرد، اما PES همچنان از این کار دوری می‌کند و در eFootball PES 2020 هم شاهد اضافه شدن تیم‌های فوتبال زنان به سری Pro Evolution Soccer نخواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، لنارت بابزین، مدیر اروپایی برند PES، در بیانیه اخیر خود به گیم‌اسپات اعلام کرده است که کونامی (Konami)، سازنده و ناشر مجموعه PES، برنامه‌ای برای اضافه کردن تیم‌های زنان به eFootball PES 2020 ندارد. وی دراین‌باره می‌گوید:

من پشتیبان و حامی بازی بانوان هستم و جام جهانی فوتبال زنان را از نزدیک دنبال می‌کنم. بااین‌حال، در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن [فوتبال] زنان به eFootball PES 2020 وجود ندارد.

دراین‌میان اشاره کنم که حق امتیاز جام جهانی فوتبال زنان و مردان در اختیار الکترونیک آرتز است و آن‌چنان دور از ذهن نیست که این تورنمنت در بازی eFootball PES 2020 به‌صورت رسمی حضور نداشته باشد، اما باوجود محبوبیت بیش از اندازه فوتبال زنان در این اواخر، ناامید کننده است که تیم‌های بانوان در eFootball PES 2020 حضور ندارند. برای مثال بازی انگلستان و آمریکا در جریان جام جهانی فوتبال زنان، پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی در بریتانیا بوده است.

از دیگر اخبار حول بازی eFootball PES 2020 هم می‌توان به لایسنس شدن تیم منچستر یونایتد اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده