نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۶

سازنده بازی Gears 5 از احتمال تولید آی‌پی جدید در آینده خبر داد

راد فرگوسن، سازنده بازی Gears of War، خود را محدود به تولید یک اثر نمی‌داند و این احتمال را که در آینده بازی‌های جدیدی توسط استودیوی او تولید شود رد نکرد.

پس از آنکه مایکروسافت بازی Gears of War، سری محبوب و دوست‌داشتنی خود، را از استودیوی اپیک گیمز خرید و این مجموعه را تصاحب کرد، کار تولید و ساخت ادامه این بازی را به استودیوی کوچک و تازه تاسیس شده‌ی خود یعنی کوالیشن سپرد. بعد از آن سوالی که برای بسیاری از گیمر‌ها به‌ وجود آمد این بود که آیا با تصاحب این مجموعه به‌دست مایکروسافت، سرنوشت این استودیو شبیه استودیوی ترن 10 می‌شود که وظیفه‌ی آنها تمرکز روی ساخت تنها یک بازی یعنی فورزا است یا نه، می‌توانند بازی‌های مختلفی را تولید کنند؟

راد فرگوسن، مدیر استودیوی کوالیشن در جدیدترین مصاحبه خود با IGN در مورد این مسئله گفت‌وگویی انجام داد.

در این مصاحبه فرگوسن در پاسخ به این سوال که «اگر موقعیتی پیش بیاید آیا ممکن است شاهد یک آی‌پی جدید از این استودیو باشیم یا خیر؟» با بیان جمله «هرگز نگو هرگز» این اتفاق را بعید ندانست و از تمایل خود برای ساخت و تولید کار‌های متفاوت خبر داد:

زمانی که این استودیو تاسیس شد هدف اصلی آن کار روی سری Gears بود و حتی با این که در حال حاضر تمرکز اصلی ما نیز روی این سری است اما این به معنی آن نخواهد بود که قرار باشد این روند ادامه پیدا کند و ما تنها محدود به کار و تولید یک بازی خاص باشیم.

او در ادامه مصاحبه خود در مورد گذشته و اوایل کار نیز چنین گفت:

در سال ۲۰۱۴ زمانی که قرارداد خود را امضا کردم، هیچ ایده و نظری راجع‌به تولید یک بازی موبایل POP [اشاره به بازی Gears POP] نداشتم، اما حالا که به گذشته نگاه می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که یکی از راه‌هایی که می‌توان خلاقیت خود را پروش داد این است که کار‌های متفاوت انجام دهیم.

در انتهای مصاحبه زمانی که در مورد کنسول نسل بعدی مایکروسافت و احتمال عرضه بازی آن‌ها روی این کنسول سوال پرسیده شد، راد فرگوسن پاسخ به این سوال را به زمانی دیگر موکول کرد.

بازی Gears 5 قرار است در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) برای ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده