// شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

محتوای انحصاری Moss که برای آکیولس ریفت منتشر شده بود به پلتفرم‌های دیگر VR می‌آید

کاربران سایر هدست‌های واقعیت مجازی به‌زودی خواهند توانست بسته‌ی الحاقی Twilight Garden بازی تحسین شده Moss را که تاکنون در انحصار هدست Oculuse Quest بود تجربه کنند.

بازی واقعیت مجازی Moss تا امروز به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌های پلتفرم‌های واقعیت مجازی شناخته می‌شود و به خاطر ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود جزو معدود بازی‌های این پلتفرم است که موفق شده نظر مثبت منتقدان و مخاطبان در سراسر جهان را جلب کند. طی این بازی گیمر در نقش راهنمای موشی به نام کوئیل ظاهر شده و او را در حل معماهای مختلف و شکست دشمنانش کمک می‌کند. این بازی در ابتدای سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی Oculus Rift، پلی‌استیشن VR و HTC Vive منتشر شد؛ البته بازی هنگام انتشار برای هدست تازه وارد آکیلوس کوئست علاوه‌بر محتوای اصلی، موارد انحصاری شامل مناطق، پازل‌ها و سلاح‌های جدید را دریافت کرد.

حالا استودیو Polyarc، سازنده بازی، اعلام کرده این محتوای انحصاری با نام Twilight Garden را از ماه ژوئن به‌صورت بسته الحاقی برای سایر پلتفرم‌های واقعیت مجازی نیز منتشر خواهد کرد. خوشبختانه این DLC به‌صورت رایگان برای تمامی کسانی که بازی اصلی را خریداری کرده‌اند در دسترس خواهد بود و همه طرفداران می‌توانند مدت زمان بیشتری را به ماجراجویی با این موش دوست داشتنی اختصاص داده و از جست‌وجو در محیط زیبای بازی لذت ببرند.

در ادامه می‌توانید تصاویری زیبا از محتوای این بسته الحاقی را مشاهده کنید:


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده