نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

آپدیت جدید Fighting EX Layer حالت Spectator Mode و کاراکتر جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

کاراکتر تازه بازی Fighting EX Layer در اواسط ماه جولای به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو آریکا اطلاعات بیشتری را از به‌روزرسانی تازه بازی Fighting EX Layer به اشتراک گذاشته است. آپدیت 1.3.0 بازی در اواسط ماه جولای (تیر-مرداد) منتشر خواهد شد و یک کاراکتر جدید با نام اریا (Area) و حالت Spectator Mode در مسابقه‌های آنلاین را به بازی اضافه می‌کند. شما می‌توانید از طریق یوتیوب به تماشای تریلر مربوط به کاراکتر تازه بازی بپردازید و نحوه مبارزات او را مشاهده کنید.

اریا یکی از سه کاراکتری است که در سال جاری به بازی Fighting EX Layer اضافه می‌شود. این کاراکتر و شارون (Sharon) به صورت رایگان در دسترس تمام دارندگان بازی خواهند بود، اما کاراکتر تِری بوگارد (Terry Bogard) از مجموعه Fatal Fury کمپانی اس‌ان‌کی (SNK) با پرداخت پول در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. درحال‌حاضر، تاریخ راه‌یابی تری بوگارد به بازی اعلام نشده است. همچنین در انتهای سال گذشته، بازی Fighting EX Layer میزبان دو کاراکتر رایگان تازه با نام‌های پولام پورنا (Pullum Purna) و ولکانو راسو (Vulcano Rosso) شد.

حالت Spectator Mode امکان ایجاد یک لابی و تماشای نبرد بازیکنان دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند. این حالت در واقع برای استریمرها ایجاد شده است. در کنار کاراکتر تازه و حالت تماشاگر، بازیکنان می‌توانند انتظار برخی از بهبودها در بخش چندنفره و البته تغییر رابط کاربری در صفحه اصلی بازی را داشته باشند.

اگر درباره بازی Fighting EX Layer اطلاع ندارید باید بگوییم که این بازی یک دنباله برای بازی‌های Street Fighter EX به حساب می‌آید که استودیو آریکا آن را در دهه ۹۰ و اوایل سال ۲۰۰۰ توسعه داده بود. با اینکه این بازی از کاراکترهای مجموعه بازی‌های Street Fighter کمپانی کپکام بی‌بهره است، اما بسیاری از شخصیت‌های انحصاری Street Fighter EX در آن وجود دارند.  بازی Fighting EX Layer یک بازی مبارزه‌ای فوق‌العاده است که درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده