// یکشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تیم های راه یافته به مرحله حذفی هفتمین فصل مسابقات RLCS بازی Rocket League مشخص شدند

تیم‌های برتر مرحله اول مسابقات Rocket League Championship Series که به اختصار RLCS نام دارد مشخص شدند.

ساعاتی قبل مرحله گروهی مسابقات Rocket League Championship Series بازی Rocket League به پایان رسید و تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی مسابقات مشخص شدند. در بین تیم‌های صعود کننده به مرحله دوم شاهد حضور نمایندگان باشگاه‌های پاریسن‌ژرمن و بارسلونا هستیم که هر دو تیم به‌عنوان تیم‌های دوم گروه‌های خود راهی مرحله دوم شده‌اند.

Rocket League

مرحله اصلی مسابقات با حضور دوازده تیم برتر جهان در بازی Rocket League در دو مرحله در حال پیگیری است که مرحله اول به‌صورت گروهی پیگیری شد و مرحله دوم قرار است به‌صورت تک حذفی برگزار شود. تیم‌ها در چهار گروه سه تیمی تقسیم شدند و درنهایت از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه‌ یافت و تیم‌های سوم نیز از دور مسابقات حذف شدند. مجموع جوایز مسابقات ۵۲۹ هزار دلار است که تیم قهرمان سهمی ۲۰۰ هزار دلاری را از آن خود خواهد کرد. این دوره از مسابقات به میزبانی شهر نیوآرک، نیوجرسی در حال پیگیری است که امشب (یک‌شنبه، ۲ تیر) با مشخص شدن قهرمان مسابقات به پایان خواهد رسید.

دانلود از آپارات

رقابت‌های مرحله حذفی مسابقات RLCS از ساعت ۲۰:۳۰ امشب پیگیری خواهد شد و تا بامداد دوشنبه ادامه خواهد داشت. تا ساعاتی دیگر قهرمان جهان در بازی Rocket League مشخص خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن بازی‌های این رویداد می‌توانند با مراجعه به کانال RocketLeague در توییچ از دیدن بازی‌ها لذت ببرند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده