نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

لای جی سان از ترکیب تیم Mineski خط خورد

تیم Mineski پیش از آغاز مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ با انتشار یک توییت تازه اعلام کرد که لای جی سان ملقب به Ahjit از این تیم جدا شده است.

قرارگرفتن در رتبه شانزدهم رنکینگ فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بازی Dota 2 زمانی که تنها ۱۲ تیم اول به صورت مستقیم به مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ دعوت می‌شوند و امکان رقابت در تورنمنت اپیسنتر میجور برای کسب امتیاز DPC و افزایش رتبه وجود ندارد، دشوار است. از آن‌جایی که هیچ راه دیگری به استثنای شرکت در مرحله مقدماتی مناطق مختلف برای راه‌یابی تیم Mineski به مسابقات The International 9 باقی نمانده بود، این تیم در آخرین لحظات تصمیم به تغییر ترکیب گرفت تا از شانس بیشتری برای این کار برخوردار باشد. همچنین ظاهرا کسب رتبه پنجم-ششم در آخرین رویداد ماینور این فصل یعنی مسابقات اس‌ال ایمبا تی‌وی دوتا ۲ ماینور در اتخاذ این تصمیم بی‌تاثیر نبوده است. تیم Mineski در این‌باره در توییتر اظهار داشت:

تیم Mineski تصمیم گرفته است که راهش را از بازیکن کری تیم یعنی لای "Ahjit" جی سان جدا کند. ما از همکاری و کمک‌هایی که او تابه‌حال به تیم کرده است، سپاسگزاریم. تیم ما در حال بررسی گزینه‌های موجود است و به زودی ترکیب تازه تیم را معرفی خواهیم کرد.

Ahjit

لای "Ahjit" جی سان مدت زمان قابل توجهی را از زمان جایگزینی با تیای "JT-" جان وِن در بهمن سال ۱۳۹۷ در خدمت تیم Mineski بوده است. نتایج حاصل همچنان چیزی نبود که آن‌ها به دنبالش بودند و به این خاطر، این تیم در فروردین ماه سال جاری با دو بازیکن خود یعنی کیم "Febby" یانگ-مین و یوهان "pieliedie" آستروم خداحافظی کرد و از دو بازیکن قبلی خود یعنی مایکل "ninjaboogie" راس جونیور و رایان "Bimbo" جی کیو در ترکیب استفاده کرد.

کمپانی ولو تابه‌حال اعلام نکرده است که چند تیم از هر منطقه به مسابقات اینترنشنال امسال راه می‌یابند. در سال‌های گذشته، تعداد ۱۸ تیم در بزرگ‌ترین رویداد بازی دوتا 2 به رقابت می‌پرداختند و اگر این تعداد بدون تغییر باقی بماند، با دعوت مستقیم از ۱۲ تیم، تنها شش تیم دیگر از شش منطقه اصلی جواز حضور در مسابقات TI9 را به دست می‌آورند.

کمپانی ولو مسابقات The International 9 را در سالن مرسدس بنز آرنا واقع در شانگهای چین برگزار می‌کند که بسته به رویداد می‌تواند میزبان ۱۸ هزار نفر باشد. مرحله گروهی این رویداد سالانه در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ مرداد (۱۵ تا ۱۸ آگوست) و مرحله اصلی آن در بازه زمانی ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور (۲۰ تا ۲۵ آگوست) پیگیری می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره تغییر در ترکیب تیم Mineski و مسابقات آتی بازی با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده