نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ برگزاری مرحله ماقبل مقدماتی و مقدماتی مسابقات The International 9 اعلام شد

شرکت ولو زمان برگزاری مرحله ماقبل مقدماتی و مرحله مقدماتی مسابقات اینترنشنال سال 2019 را با انتشار تصویری تازه اعلام کرد.

روز گذشته پرونده فصل دوم مسابقات استارلدر ایمبا تی‌وی دوتا ۲ ماینور با قهرمانی تیم Ninjas in Pyjamas بسته شد و حال در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که شرکت ولو در آستانه شروع آخرین رویداد دارای امتیاز DPC این فصل یعنی مسابقات اپیسنتر میجور از زمان برگزاری مرحله ماقبل مقدماتی و مرحله مقدماتی مسابقات The International 9 رونمایی کرده است. براساس اعلام این شرکت، مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات اینترنشنال سال جاری در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ تیر (۳ تا ۷ جولای) و مرحله مقدماتی آن در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۴ تیر (۸ تا ۱۵ ژوئیه) برگزار خواهد شد.

The International 9

در فصل جاری از دوازده تیم به‌صورت مستقیم برای رقابت در مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ که از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد بازی Dota 2 یاد می‌شود، دعوت به عمل می‌آید. تابه‌حال نام هشت تیم Vici Gaming ،Team Secret ،Virtus Pro ،Evil Geniuses ،Fnatic ،PSG.LGD ،Team Liquid و Ninjas in Pyjamas به فهرست تیم‌های راه‌یافته به مسابقات TI9 اضافه شده است و تکلیف چهار جایگاه باقیمانده، پس از پایان مسابقات اپیسنتر میجور که در تاریخ نهم تیرماه (۳۰ جولای) به پایان می‌رسد، مشخص خواهد شد.

سایر تیم‌هایی که خواهان شرکت در مسابقات The International 9 هستند، باید در مرحله ماقبل مقدماتی و مرحله مقدماتی مناطق مختص خود شرکت کنند و از این طریق واجد شرایط شوند. درحال‌حاضر مشخص نیست که چند تیم برای شرکت در این تورنمنت به سوی شهر شانگهای واقع در کشور چین پرواز خواهند کرد. از زمان برگزاری مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۵، هر ساله ۱۸ تیم برای رقابت در مرحله گروهی گرد هم می‌آیند و پس از پایان این مرحله شاهد حذف دو تیم از گردونه رقابت‌ها و راه‌یابی ۱۶ تیم دیگر به مرحله اصلی هستیم. با عنایت به اینکه شرکت ولو در این فصل از ۱۲ تیم به‌صورت مستقیم دعوت به عمل می‌آورد، راه‌یابی ۱۸ تیم به مسابقات بدین معنا است که تنها یک سهمیه برای هر شش منطقه اصلی در نظر گرفته شده است.

اطلاع‌رسانی به تیم‌هایی که از آن‌ها به‌طور مستقیم برای شرکت در مسابقات اینترنشنال سال ۲۰۱۹ دعوت به عمل می‌آید، پس از پایان تورنمنت اپیسنتر میجور و نهایی شدن فهرست تیم‌های راه‌یافته به تورنمنت، انجام می‌شود. باقی تیم‌ها می‌توانند ازطریق لینک‌های مربوطه برای ثبت‌نام در مرحله ماقبل مقدماتی اقدام کنند و انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این رابطه باشیم. شرکت ولو مسابقات The International 9 را در در سالن مرسدس بنز آرنا واقع در شانگهای برگزار می‌کند که بسته به رویداد می‌تواند میزبان ۱۸ هزار نفر باشد. مرحله گروهی این رویداد سالانه در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۷ مرداد (۱۵ تا ۱۸ آگوست) و مرحله اصلی آن در بازه زمانی ۲۹ مرداد تا ۳ شهریور (۲۰ تا ۲۵ آگوست) پیگیری می‌شود.


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده