// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴

استودیو بازیسازی آمازون تعداد زیادی از توسعه دهندگان خود را اخراج کرد

چندی پیش و در جریان آخرین روز از نمایشگاه E3 2019، آمازون تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان استودیو بازیسازی خود را اخراج کرد.

یکی از اخبار ناخوشایند در صنعت بازی‌های ویدیویی، این است که یک شرکت یا استودیو بازیسازی،‌ کارمندان خود را اخراج کند یا ورشکست شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، آمازون دستور اخراج تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان استودیو بازیسازی خود (Amazon Game Studios) را صادر کرده است.

در ادامه کوتاکو اعلام کرده است که بخش گیم آمازون در روز پنجشنبه گذشته به کارمندان اخراج شده اعلام کرده است که ۶۰ روز فرصت دارند تا یک سمت جدید در بخش‌های مختلف آمازون را برای خود پیدا کنند یا اینکه خود آمازون پیشنهادهای مختلفی را ارئه می‌کند. شرکت آمازون در جریان بیانیه خود اعلام کرده است:

استودیو بازی آمازون مجددا سازماندهی شد تا روی بازی‌های New World ،Crucible و یک بازی معرفی نشده کار کند که در آینده اخبار بیشتری از آن را منتشر خواهیم کرد. این حرکات و اقدامات مواردی عادی در تجارت به‌حساب می‌آیند؛ جایی‌که منابع خود را با پیشرفت، به تکامل رسیدن و برنامه‌های بلند مدت هماهنگ می‌کنیم. ما به‌صورت مستقیم و نزدیک با اشخاصی که تحت تاثیر این تغییرات قرار گرفته‌اند، تعامل خواهیم داشت تا شغل جدیدی را در داخل آمازون پیدا کنند. آمازون به بازی‌های ویدیویی تعهد دارد و پشتیبانی خود از استودیو بازیسازی آمازون، توییچ پرایم، توییچ و سایر موارد این بخش را ادامه خواهد داد.

در انتها مشخص شده است که آمازون بعضی از پروژه‌های معرفی نشده‌ی خود را هم لغو کرده است. در گذشته هم آمازون یکی از بازی‌های خود با نام Breakaway را لغو کرده بود. این بازی در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود، اما در سال ۲۰۱۸ به کار خود در قالب یک بازی لغو شده پایان داد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده