// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

الکترونیک آرتز برنامه‌ای برای عرضه Titanfall 3 ندارد

الکترونیک آرتز در رویداد اخیر خود اعلام کرد که خبری از Titanfall 3 نیست و ریسپاون تمام تمرکز خود را روی Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order گذاشته است.

با اینکه بازی Apex Legends در جهان Titanfall روایت می‌شود، اما هواداران این مجموعه خواهان نسخه‌ی جدید بازی هستند تا بتوانند یک بار دیگر در نقش تایتان‌های قدرتمند، با یکدیگر رقابت کنند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، برنامه‌ای برای عرضه Titanfall 3 ندارند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد EA Play 2019 بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد نسخه جدید تایتان فال در دست توسعه نیست و ریسپاون مشغول کار روی پروژه‌های دیگری است. تیم ریسپاون در حال حاضر مشغول توسعه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و همچنین پشتیبانی از Apex Legends است و ظاهرا روزهای شلوغی را سپری می‌کند. استودیو ریسپاون دراین‌باره اعلام کرده است:

باتوجه‌به اینکه پروژه‌های مختلفی در دست اسپاون است، می‌خواهیم درک کنید که تیم‌های مختلفی در ریسپاون روی Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order کار می‌کنند. ازاین‌رو برنامه‌های خود برای ایپکس لجندز را به آینده موکول کرده‌ایم. نمی‌توانیم از منابع خود در تیم‌های توسعه دهنده Apex Legends و استاروارز جدای: فالن اوردر استفاده کنیم تا روی بازی‌های دیگری کار کنیم.

باتوجه‌به گفته‌های اسپاون، احتمال دارد در آینده شاهد عرضه نسخه جدیدی از تایتان فال باشیم، اما در حال حاضر برنامه‌ای برای این بازی وجود ندارد. هواداران این سری فعلا باید خود را با ایپکس لجندز سرگرم کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد این خبر چیست؟ آیا در نسل آینده شاهد بازگشت مجموعه تایتان فال خواهیم بود؟


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده